1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A német sportszergyártó konszern egy amerikai bíróságon panaszt emelt a Ralph Lauren nevű ruházati cég ellen. Az Adidas szerint ugyanis annak kétcsíkos logója túlságosan hasonlít a cég három csíkos márkajelzéséhez.

A világ második legnagyobb sportszergyártója azt követeli, hogy a Ralph Lauren vonja ki a forgalomból azokat a zakókat, amelyek logójában két csík található, emellett álljon el az azt reklámozó hirdetésektől is. Az ugyanis azt a hamis érzetet keltheti a fogyasztókban, hogy a termék az Adidastól származik, számol be az AP hírügynökség.

A német vállalat már korábban is konfliktusba keveredett más cégekkel a csíkos márkajelzések miatt. Év elején például az amerikai US Polo Associationnak kellett megjelennie a bíróságon, mivel két csíkos logóval hozott forgalomba cipőket. Az elmúlt hónapban pedig az USA ifjúsági kosárlabda-ligáihoz kötődő Vision Sports Inc. nevű céget perelte be a konszern, miután az négy csíkkal ellátott lábbeliket dobott piacra.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!