3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Két új vezetővel bővítette szakmai csapatát Magyarország legjelentősebb és legnagyobb hagyományokkal rendelkező édesipari cégcsoportja a Bonbonetti. Ez év tavaszától a kereskedelmi igazgatói pozíciót Seregi György, míg a marketing és innovációs vezetői feladatokat Csikai Erika látja el.

Mindkét szakember jelentős tapasztalatokkal rendelkezik az FMCG piac területén. A két új vezető szervesen bekapcsolódik a Bonbonetti üzleti stratégiájának megvalósításába, amely a kulcsmárkák - a tibi, a Cherry Queen és a Bonbonetti - piaci részesedésének növelésére, valamint a folyamatos innovációra fókuszál, de emellett a kereskedelem egyéb igényeinek is meg kívánnak felelni a jövőben is.

Csikai Erika

A Bonbonetti Csoport a kulcsmárkák erősítése mellett kiemelkedő energiákat fordít termékkínálatának bővítésére és a folyamatos termékfejlesztésre is. E törekvésnek megfelelően továbbra is egy kézben összpontosulnak a marketing és innovációs terület feladatai. Csikai Erika 2006. márciusában csatlakozott a Bonbonetti Csoporthoz, mint marketing és innovációs vezető. Szakmai pályafutását a BAT Pécsi Dohánygyár marketing osztályán kezdte, ahol több mint 5 évet töltött különböző marketinges pozíciókban Nevéhez fűződik a Sopianae márka vezető szerepének megőrzése és a Pall Mall márka hazai bevezetése. Ezután több mint 7 évig a Dreher Sörgyáraknál dolgozott marketing, majd az üzletfejlesztési osztály vezetőjeként. Ez idő alatt sikerült a Dreher sörből egy igazi prémium márkát kialakítani, az Arany Ászok pedig a második legnagyobb hazai márkává fejlődött irányítása alatt.

Seregi György

A Bonbonetti Csoport kereskedelmi igazgatói pozícióját 2006. áprilisától Seregi György tölti be. A szakember 1991-ben kezdte szakmai pályafutását az FMCG piac területén, ahol több multinacionális vállalatnál is dolgozott, élelmiszer és háztartásvegyi-kozmetika területeken. Végigjárta az értékesítés terület minden szintjét, olyan vállalatoknál, mint a Procter and Gamble, Benckiser és a Pharmavit. 2000-től a Sara Lee Hungary Kávé és Tea Kft-nél dolgozott, távozásáig értékesítési igazgatóként a társaság magyarországi kereskedelmi tevékenységének irányításáért felelt. A Bonbonetti Csoportnál a társaság termékeinek teljes körű belföldi értékesítéséért felel majd.

Sánta Sándor a Bonbonetti Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója elmondta: "Örömömre szolgál, hogy a Bonbonetti csapatát két ilyen tapasztalt és szakmailag elismert vezető erősíti a jövőben. Édesipari csoportunk stratégiája továbbra is változatlan, így tovább folytatjuk a már megkezdett munkát a márkaépítés területén, de emellett kiemelten koncentrálunk a kereskedelem egyéb igényeire is. További célunk, hogy működésünk hatékonyabbá tétele mellett a fogyasztóink igényeihez is alkalmazkodó új termékek kifejlesztésével még eredményesebbé tegyük a csoport működését."

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!