1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Vertis legfrissebb tanulmánya szerint a amerikai fogyasztók minden más terméknél szívesebben keresnek az interneten háztartási elektronikai cikket.

A kutatás adatai szerint az amerikai fogyasztók 39 százaléka keres ilyen típusú árukat a neten, de többségük ezeket a hagyományos üzletekben vásárolja meg. Ez a szám különösen megugrik, amikor egy speciális készülékről van szó, mint például az MP3 lejátszó. Ezt támasztja alá, hogy az Egyesült Államokban a felnőtt lakosság 62 százaléka keresett adatokat a világhálón az MP3 lejátszókról, miközben 53 százalékuk informálódik hasonló módon a vizuális termékekről, mielőtt azokat offline megvenné. Hasonló eltérést tapasztalunk, ha összevetjük a fogyasztók preferenciáit az interneten való nézelődés és az ott való vásárlásra vonatkozólag.

A bricks-and-mortar üzleti modellt támasztja alá, hogy fordítva, vagy az offline boltokban látott termékek interneten való megvásárlását csak a fogyasztók 10 százalékánál mérték. A tanulmány kiemeli, hogy a vásárlók a márkát és az árakat tartják legfontosabbnak.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!