1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az egyik kisszériás luxusbrandjét, a Baldessarinit feladja a német Hugo Boss, jelentette be a társaság kedden.

A több márkát ápoló cég 1993-ban alkotta meg a három kategóriából álló márkakoncepcióját. Ennek jegyében a Hugo, a Boss és a Baldessarini brandek három különálló, de egymást kiegészítő almárkát jelöltek. Ezen belül a Baldessarini a luxusban is a felső kategóriát jelentette, a cég hivatalos verziója szerint ez a tökéletes eleganciát testesíti meg. Baldessarini első divatkollekcióját 1993-ban jelentette meg, az első Baldessarini illat megszületése pedig 2002-re datálódik.

A márka forgalmazása tavaly 17 millió euró bevételt hozott, amely elmarad a Hugo Boss terveitől. A társaság nem azonnal szünteti meg a brandet, a cég közleménye szerint a Baldessarini marketing tevékenységét előreláthatólag az év végén a 2007-es tavaszi-nyári kollekció leszállítása után hagyják abba.

A Hugo Boss elit terméke ezt követően a Boss Selection lesz, amely esetében ugyanakkor a következő három évben a forgalom megduplázódását várják.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!