A svájci cég által végzett felmérésében a válaszadókat arról kérdezték, hogy a magyar piacon megjelenő adott termékekről vagy szolgáltatási kategóriákról szerzett saját tapasztalataik alapján melyekről gondolják, hogy megfelelő értéket kaptak pénzükért, vagyis melyeknek volt a legjobb ár-érték arányuk.
Nagyjából 50 különböző, a szektorokban lévő nem gazdasági és gazdasági kategóriát, úgy mint a kiskereskedelmet, az élelmiszereket, lábbeliket, ruházatokat, kozmetikumokat, háztartási felszereléseket, telekommunikációs és pénzügyi szolgáltatokat foglalt magába a felmérés.
Nyitott kérdések formájában a válaszadók szabadon választhattak a termékgyártók és a szolgáltatók közül, amikor megadták preferenciáikat.
Az Icertias Best Buy Award felmérése kimutatta, hogy mind a belföldi, mind a külföldi márkák jól teljesítettek.
Arra a kérdésre, hogy tapasztalatuk szerint melyik jégkrém-gyártó rendelkezik a legjobb ár-érték aránnyal Magyarországon, a válaszadók többsége a Carte d’Ort jelölte meg.
A külföldi szupermarket-lánc kategóriában a Tesco cég szerezte a legtöbb szavazatot, míg a söröket felsorakoztató kategóriában a Soproni márka került az első helyre.
Ezek az eredmények a Magyarországon 2017 februárjában az Icertias svájci szervezet által végzett első Best Buy Award piackutatási felmérésből származnak.
Az Icertias a felmérésben részt vevőknek a piacon található termékek és szolgáltatások ár-érték arányával kapcsolatos tapasztalatait és elégedettségi szintjét méri.
Meg kell jegyezni, hogy ez a felmérés nem méri a márkaértéket vagy a piaci részesedést.
A kutatás bepillantást nyújt a vevők személyes tapasztalataiba, véleményébe, elégedettségébe és abba, hogy miként érzékelik a piaci viszonyokat; mindezt kizárólag a piacon lévő termékek és szolgáltatások ár-érték arányának mérésére lehet felhasználni.
mfor.hu