2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Riska (tej), a Vénusz (étolaj), a Toyota (családi autók), az ERSTE (banki-pénzügyi intézetek), a Vodafone a mobilszolgáltatók), a Nescafé (instant kávé), a Samsung (háztartási termékek), a Tibi (csokoládé), a Univer (majonéz), a Colgate (fogkrém-gyártó), a Theodora (ásványvíz) és a Carte d'Or (jégkrém) - ezek a márkák végeztek kategóriájukban az élen az Icertias Best Buy Award felmérésén.

A svájci cég által végzett felmérésében a válaszadókat arról kérdezték, hogy a magyar piacon megjelenő adott termékekről vagy szolgáltatási kategóriákról szerzett saját tapasztalataik alapján melyekről gondolják, hogy megfelelő értéket kaptak pénzükért, vagyis melyeknek volt a legjobb ár-érték arányuk.



Nagyjából 50 különböző, a szektorokban lévő nem gazdasági és gazdasági kategóriát, úgy mint a kiskereskedelmet, az élelmiszereket, lábbeliket, ruházatokat, kozmetikumokat, háztartási felszereléseket, telekommunikációs és pénzügyi szolgáltatokat foglalt magába a felmérés.

Nyitott kérdések formájában a válaszadók szabadon választhattak a termékgyártók és a szolgáltatók közül, amikor megadták preferenciáikat.

Az Icertias Best Buy Award felmérése kimutatta, hogy mind a belföldi, mind a külföldi márkák jól teljesítettek.

Arra a kérdésre, hogy tapasztalatuk szerint melyik jégkrém-gyártó rendelkezik a legjobb ár-érték aránnyal Magyarországon, a válaszadók többsége a Carte d’Ort jelölte meg.

A külföldi szupermarket-lánc kategóriában a Tesco cég szerezte a legtöbb szavazatot, míg a söröket felsorakoztató kategóriában a Soproni márka került az első helyre.

Ezek az eredmények a Magyarországon 2017 februárjában az Icertias svájci szervezet által végzett első Best Buy Award piackutatási felmérésből származnak.

Az Icertias a felmérésben részt vevőknek a piacon található termékek és szolgáltatások ár-érték arányával kapcsolatos tapasztalatait és elégedettségi szintjét méri.
 
Meg kell jegyezni, hogy ez a felmérés nem méri a márkaértéket vagy a piaci részesedést.

A kutatás bepillantást nyújt a vevők személyes tapasztalataiba, véleményébe, elégedettségébe és abba, hogy miként érzékelik a piaci viszonyokat; mindezt kizárólag a piacon lévő termékek és szolgáltatások ár-érték arányának mérésére lehet felhasználni.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!