2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Egyre több európai vásárló használ önkiszolgáló megoldásokat mindennapjai során, ennek kapcsán az NCR kutatása azt is kimutatta, hogy egyre többen igényeljük az ilyen megoldásokat. Sőt a legtöbben előnyben részesítik ezeket.

Az NCR francia, német, olasz, spanyol és angol fogyasztókat kérdezett meg arról, hogyan viszonyulnak az önkiszolgáló szolgáltatásokhoz. A válaszadók 67 százaléka szívesebben vásárol az ilyen cégeknél akár az Interneten, akár mobileszközök, esetleg kioszkok vagy ATM-ek használatával. A felmérésben részt vevők 56 százaléka mondta azt, hogy az önkiszolgáló megoldásokat szívesebben veszik igénybe, mint egy évvel ezelőtt.

„A technológiai innováció és a vásárlói magatartás változásai arra kényszerítik a cégeket, hogy alkalmazkodjanak a fogyasztókhoz, akik másképp szeretnének kapcsolatba lépni, kommunikálni és tranzakciókat folytatni velük” - mondta el Bill Nuti, az NCR elnöke a budapesti NCR Self-Service Universe konferencián.

„Az önkiszolgálás forradalma mindennapi valósággá vált, mert a vásárlók ténylegesen látják, milyen személyes előnyökkel jár számukra. Az önkiszolgálás kényelmes és hatékony, használatával időt takaríthatnak meg, és kézben tarthatják az ügyeiket – ezek pedig igen fontos szempontok. A vásárlók bármikor és bárhol igénylik a kényelmet. Már belekóstoltak a lehetőségekbe, és még többet szeretnének. Sőt mondhatni, ezt ki is követelik” - tette hozzá Bill Nuti.

A válaszadók leggyakrabban a gyorsaságot, a kényelmet és a könnyű használatot jelölték meg válaszul arra a kérdésre hogy miért részesítenék előnyben az önkiszolgálást a személyes segítséggel szemben négy ágazati szektorban. A pénzügyben és a kiskereskedelemben például az emberek mintegy 60 százaléka véli úgy, hogy gyorsabb lehetne a kiszolgálás ezekkel a megoldásokkal.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!