3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Gondolt már arra, milyen kellemes lenne, ha kedvenc foteljében üldögélve, csak egy távkapcsoló gombjait nyomkodva rendelhetné meg a tv képernyőjén reklámozott termékeket? A tengerentúlon már elkezdődött a távkapcsoló-függők meghódítása.

Gondolt már arra, milyen kellemes lenne, ha kedvenc foteljében üldögélve, csak egy távkapcsoló gombjait nyomkodva rendelhetné meg a tv képernyőjén reklámozott termékeket? A tengerentúlon már elkezdődött távkapcsoló-függők meghódítása.

Egyik kezünkben egy hűs üdítő, másikban a távkapcsoló. Sokak számára ez az ideális pihenés két alapvető kelléke, no meg egy nagy képernyős televízió készülék. Az otthonülő, műsor-, és távkapcsoló-függő fogyasztó egyre nagyobb célcsoport, melynek megnyerése sarkalatos pont a kiskereskedelem számára. Az Egyesült Államokban már számos televízió csatorna teszteli azt az alkalmazást, melynek segítségével a nézők egy szempillantás alatt vásárlóvá válhatnak. A t-commerce (t-kereskedelem) névre keresztelt eljárás néhány éven belül a tengerentúlon elérhetővé válik minden háztartás számára.

[ajanlo=182][igazitas=left/]A tv-shop megoldások már közel 20 éve hódítanak, hatékonyságuk azonban még mindig kérdéses. Sokan lusták a telefon felemelésére vagy arra, hogy keressenek egy papírdarabot, amire lefirkanthatják a vásárlandó termék adatait, internetes elérhetőségét. A t-commerce új vásárlási alternatívája egy csapásra orvosolná ezeket a problémákat.

A vásárlói magatartás folyamatosan változik. Egyre több azoknak a száma, akik otthonról rendelnek akár katalógusból vagy a hálón keresztül, így a kiskereskedelem is kénytelen új megoldásokat keresni, hogy ne veszítse el fogyasztóit. A tesztelés alatt álló rendszerek működési elve hasonló. A vásárló megnyom a távkapcsolón egy gombot, és végigmegy a felkínált lehetőség listáján, így kiválasztva a kívánt termék méretét, a fizetés módját. A legtöbb rendszer esetében a megrendelő címe egy korábbi regisztráció alkalmával kerül a rendszerbe. A szolgáltatáshoz mindössze egy műholdas vagy digitális kábel kapcsolat szükséges.

A tesztelés a tv-shop jellegű csatornákon kezdődött egy éve, de már több adó is jelezte érdeklődését. A 33, főként természeti csatornát üzemeltető Discovery Communications sportolási és túra felszerelést hirdetne a Travel Channel vagy a FitTV programjaiba ékelve. Ezek a legkézenfekvőbb társítások, nyilatkozta a Discovery igazgatója.

A t-commerce bevezetésével kapcsolatban számos kétkedő is akad. A szkeptikusok véleménye szerint a rendszer jelenlegi formájában halálra van ítélve, mivel mindössze 50 millió háztartás rendelkezik a kívánt műholdas, illetve digitális rendszerrel, s kérdéses azok átjárhatósága is. A vásárlás biztonságának kiépítése ugyancsak sarkalatos pont. A kétkedők véleménye szerint azonban a legnagyobb akadály a távkapcsoló maga. A legtöbb amerikainak ugyanis fogalma sincs róla, hogyan működnek és mi célt szolgálnak a kapcsolón található gombok.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!