3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Egyedülálló kezdeményezést indít útjára a Magyar Marketing Szövetség. A "Zöld Tagozat" néven induló szakmai közösség létrehozásának célja, hogy platformot és tudásbázist teremtsen, illetve programokon keresztül járuljon hozzá a fenntarthatósághoz, felelősségvállaláshoz kapcsolódó kommunikációs megoldások sikeréhez. Ezzel kívánják támogatni a szemléletváltást, valamint a cégek, civil szervezetek és a közszféra ilyen irányú tevékenységeit, hogy azok hosszú távon sikeresek lehessenek és valós változást érjenek el.

"Cégünk számára a fenntartható fejlődés jegyében való működés fontos szempont a profit termelés mellett, amit termékválasztékunkban is megjelenítünk. A Marketing Szövetség Zöld Tagozatának programjain és közösségén keresztül olyan hasznosítható tudást kaphatok, amit a mindennapos működésben is fel tudok használni."- mondta el a kezdeményezéshez frissen csatlakozott Wieland Veronika, a Wieland és Wieland Kft. ügyvezető igazgatója.

Nem csak egyre erősödő trend a felelősségvállalás és fenntartható fejlődés, de mára már a vállalatok stratégiájának egyik kulcs eleme, szervezeti kultúrájának fontos része. Ennek hiteles működéséhez és implementálásához kapcsolódik a dinamikusan fejlődő zöld marketing irányzat, amely a marketing egy speciális háttértudást igénylő területe. A vállalatok és egyéb szervezetek (civil, állami, EU) környezeti, gazdasági és társadalmi felelősségvállalásához kapcsolódó tevékenységében a marketing kiemelt fontosságú a sikeres megvalósításban és kommunikációban.

"A Zöld Tagozat célja, hogy erősítse a transzparens és hiteles kommunikációs megoldásokat, ezzel segítve a fenntartható fejlődéshez szükséges változások elérését!"- mondta el Deák Gábor, a Magyar Marketing Szövetség elnöke a program kapcsán.

A mostanában egyre többeket foglalkoztató fenntartható fejlődés gyakorlati megvalósításához a különböző érintettek együttműködése és közös szerepvállalása elengedhetetlen. A Magyar Marketing Szövetség Zöld Tagozatának céljai között szerepel, hogy egy olyan dialógust, közös gondolkodást indítson el és tartson fent, ahol az érintettek bevonásával átfogó kérdésekben is tudnak előrelépést elérni, így az egyes szektorok képviselői együtt tudnak pozitív változást generálni.

"A fenntartható fejlődésre épülő stratégiák akár konkrét üzleti előnyökkel is járhatnak, amit több elemzés is alátámaszt. Ugyanakkor a sokat ígérő, de hiányos vagy éppen elhibázott tartalomra építő kommunikációs fogások, vagyis a zöldre festés, kifejezetten negatív hatásokat válthatnak ki. Ennek elkerülése érdekében kiegészítő tudásra van szüksége a szakembereknek, amihez a Zöld Tagozat kiváló lehetőséget teremt."- emeli ki a téma jelentőségét Szabó Szilvia a Zöld tagozat szakmai vezetője.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!