A taxis témájú előterjesztésben eldugva tüntette fel a főváros a közelgő felújításra vonatkozó módosítást, mely az eddig tervezettnél sokkal hosszabb időre felforgatja a fővárosiak életét.
"A Lánchíd felújításához kapcsolódó további feladatként jelentkezik a Várhegyi alagút és a Clark Ádám tér felújítása is. Azonban ezen feladatok megvalósítására - II. ütemként - a későbbi években, a szükséges forrás rendelkezésre állása esetén kerül sor." - olvasható a dokumentumban.
Eszerint a főváros és a BKK forráshiány miatt a Lánchíd és az Alagút amúgy korábban egy beruházásként előkészített és egyszerre kivitelezni tervezett felújítását szétválasztja, és nem egyszerre, hanem egymás után csinálja meg. Így a felújítások időtartama összeadódik, ahelyett, hogy egyszerre történne meg a két, ugyanazon útvonalra eső műtárgy felújításra - olvashat Vitézy Dávid bejegyzésében.
Vagyis az "Alagút-Lánchíd közlekedési tengely kétszer annyi ideig, kb. 4-5 évig lesz lezárva forgalom előtt".
Vitézy többek között nemcsak azt nem érti, hogy egy ilyen lezárás időtartama kapcsán miért nincs kimutatva, mekkora kárt okoz a budapestieknek a döntés, de afelett is értetlenkedik, hogy egy ilyen súlyú, a munkába járókon túl Budapest kiemelt turisztikai térségeit (Lánchíd, Vár) is érintő döntést, hogy lehet csak így eldugva szerepeltetni egy közgyűlési anyagban.
Az egykori BKK-vezér szerint
"a főváros és a BKK kezéből mára kicsúszott a közlekedéspolitikai irányítás, eltűnt a rendszerszemlélet, mint látható, a városházi bürokratikus szempontok felülírnak minden észérvet. (...) Teljes szemlélet- és struktúraváltás kell a budapesti közlekedés irányításában, ez így nem fenntartható."