Az élelmiszereket, kozmetikumokat és tisztítószereket gyártó és forgalmazó vállalat az árak csökkentésével elért forgalomnövekedésnek tulajdonítja az eredményt. A bevétel 7,6 százalékkal 10,1 milliárd euróra emelkedett. Az egyszeri tételek és árfolyamhatások nélkül számított bevétel, amely ágazati elemzők szerint a legjobban tükrözi a társaság állapotát, 4,1 százalékkal nőtt, meghaladva a 3,5 százalékos növekedést valószínűsítő elemzői előrejelzéseket, és az előző negyedévben elért 1,8 százalékos növekedést.
A világszerte 400 márkát forgalmazó társaság átlagosan 3,3 százalékkal csökkentette termékei árát az egy évvel korábbihoz képest. A profit növekedését segítették a tavalyinál alacsonyabb nyersanyagárak, a működési költségek visszafogása, valamint az, hogy nagyobb hangsúlyt fordítottak a reklámozásra.
MTI/Menedzsment Fórum