2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egyre többen érdeklődnek a várható akciók iránt.

A 2021. november 26-a környékén zajló óriási akciók rengeteg embert vonzanak, sokan ilyenkor terveznek háztartási gépet vásárolni, felfrissíteni a ruhatárukat, de akadnak, akik a karácsonyi ajándékok beszerzését időzítik erre az időpontra. Az Offerista Group széleskörű kutatásából kiderül, hogy a megkérdezettek 85%-a tervez idén lecsapni egy-egy óriási akcióra, ezzel majdnem

30%-kal nőtt meg a vásárlási kedv tavalyhoz képest.

A maradék 15%, akik eredetileg nem terveztek Black Fridaykor vásárolni, ők is nyitottak valamelyest. Nem akarnak lemaradni egy-egy kiemelkedően jó akcióról: közülük 73% nyilatkozott arról, hogy nyitott a spontán vásárlásra. Az összegeket tekintve 20 és 50 000 Ft között tervez költeni a válaszadók többsége, de sokan nem szabtak maguknak előre anyagi kereteket, mondván, nagymértékben az akcióktól is függ, mennyi pénzt költenek. A vásárlási hajlandóság tehát megvan.

Az értékesítőknek fontos és hasznos, hogy honnan tájékozódnak a vásárlók. Az emberek a pandémia idején kialakult helyzet miatt egyre inkább átálltak az online böngészésre, ez a trend idén is folytatódik. A vásárlók előszeretettel figyelik az áruházak weblapjait, a közösségi médiát,

valamint az akciókat közlő hírleveleket (a hírlevelek iránti érdeklődés 10%-kal

megemelkedett 2020-hoz képest).

Az offline hirdetések tekintetében a TV továbbra is rengeteg vásárlót vonz be (40%), azonban elég nagy visszaesés látható a nyomtatott reklámújságok és sajtó iránti érdeklődésben, mely 24%-kal csökkent tavaly óta.

A tavalyi évhez képest az emberek újra nyitottá váltak az offline, üzletekben való vásárlásra (35%), így tehát kirajzolódik a kép, miszerint főként online tájékozódnak, de offline is vásárolnak. A beszerezni vágyott termékek listáján 53 százalékkal a háztartási gépek, 41 százalékkal a ruházati cikkek, illetve 37 százalékkal az otthon és kertészeti termékek a dobogósok.

A felmérés alapján elmondható, hogy sem a vásárlók, sem az értékesítők nem fognak idén

Black Fridaykor unatkozni. A termékkategóriák iránti érdeklődés és hirdetési csatornák

átalakulásával az üzletláncoknak is egyre nagyobb figyelmet kell fordítaniuk arra, hogyan

érik el az vásárlókat.

A felmérés részletes információit itt találod.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!