Melyek a leggyakoribb hibák a kampányoknál?
Ha a helyes beállításokkal kapcsolatban bármilyen kérdése lenne, kérjen segítséget a Toptarget Online Marketing Ügynökség szakembereitől.
A beállításoknál ugyanis számtalan hibát el lehet követni, azonban némelyiknek komoly következményei lehetnek, íme a legtipikusabbak:
                
                    
- 
	
Földrajzi célzás hiánya
 
Ha nincs beállítva földrajzi célzás, az azt jelenti, hogy a világon bárki láthatja a hirdetést. Mivel a magyar nem világnyelv, így a nyelvi korlátok miatt ennek nincs katasztrofális hatása, mégis helytelen nem foglalkozni ezzel.
- 
	
Helytelen földrajzi célzás beállítás
 
Az alapértelmezett beállítás a helybeállításoknál a “Földrajzi helyen tartózkodó vagy iránta érdeklődő” opció. Ha olyan a termékünk/szolgáltatásunk, hogy külföldi tartózkodási helyű személyeknek nem lehet jó, akkor ki kell venni az alapértelmezett jelölést, hogy ne fizessünk olyan hirdetésekért, amelyek nem a mi célcsoportunkat célozzák.
Időről időre érdemes megvizsgálni a földrajzi beállításokat, mert a statisztikák alapján kiderülhet, hogy egy-egy települést célszerű kizárni.
- 
	
Öszvér kampánytípus beállítások
 
Keresési kampányt nem bölcs dolog a Display hirdetéssel keverni, hiszen mások a beállítási opciók és a célzási lehetőségek is, és az adatok kiértékelése is hamis eredményeket adhat.
- 
	
Hiányos nyelvi beállítások
 
Mivel nagyon sokan használnak angol nyelvű böngészőt, a magyar nyelv mellett sokszor érdemes az angolt is beállítani.
- 
	
Rossz statisztikán alapuló beállítások
 
A statisztika a nagy számok törvényén alapul, ezért ha még nem áll rendelkezésünkre megfelelő számú adat, akkor ne hagyjuk, hogy az automata döntse el, kinek jeleníti meg a hirdetéseinket. A licitautomatikák bár nagyon vonzónak tűnhetnek, nagyon sok felesleges kiadást eredményezhetnek, ha elégtelen adatokon alapulnak.
- 
	
Időkorlát nélküli hirdetések
 
Zárjuk ki nyugodtan azokat a napszakokat, amikor elenyésző számú kattintás érkezik.
- 
	
Helytelen eszközkizárások
 
Át kell gondolni, hogy érdemes-e a hirdetésünket a mobilalkalmazások esetén is megjeleníteni, előfordulhat ugyanis, hogy a felhasználók játék közben véletlenül kattintanak rá a hirdetésre, ám ezekért nekünk ugyanúgy fizetni kell. Hacsak nem kimondottan mobilalkalmazást kínálunk, akkor ezt a lehetőséget is célszerű kizárni.
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                
												
												
												
												
												
												
												
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                