3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Google Ads használata önmagában nem bonyolult, néhány beállítással is el lehet boldogulni. Ezzel azonban megfosztjuk magunkat egy sor lehetőségtől, amit a finomhangolással el lehet érni. Jó beállításokkal nagyon sok pénzt spórolhatunk, ezért a legtöbbször bőven megtérül, ha a kampányok tervezéséhez és menedzseléséhez szakembert veszünk igénybe. 

Melyek a leggyakoribb hibák a kampányoknál?

Ha a helyes beállításokkal kapcsolatban bármilyen kérdése lenne, kérjen segítséget a Toptarget Online Marketing Ügynökség szakembereitől.

A beállításoknál ugyanis számtalan hibát el lehet követni, azonban némelyiknek komoly következményei lehetnek, íme a legtipikusabbak:

  1. Földrajzi célzás hiánya

Ha nincs beállítva földrajzi célzás, az azt jelenti, hogy a világon bárki láthatja a hirdetést. Mivel a magyar nem világnyelv, így a nyelvi korlátok miatt ennek nincs katasztrofális hatása, mégis helytelen nem foglalkozni ezzel.

  1. Helytelen földrajzi célzás beállítás

Az alapértelmezett beállítás a helybeállításoknál a “Földrajzi helyen tartózkodó vagy iránta érdeklődő” opció. Ha olyan a termékünk/szolgáltatásunk, hogy külföldi tartózkodási helyű személyeknek nem lehet jó, akkor ki kell venni az alapértelmezett jelölést, hogy ne fizessünk olyan hirdetésekért, amelyek nem a mi célcsoportunkat célozzák.

Időről időre érdemes megvizsgálni a földrajzi beállításokat, mert a statisztikák alapján kiderülhet, hogy egy-egy települést célszerű kizárni.

  1. Öszvér kampánytípus beállítások

Keresési kampányt nem bölcs dolog a Display hirdetéssel keverni, hiszen mások a beállítási opciók és a célzási lehetőségek is, és az adatok kiértékelése is hamis eredményeket adhat.

  1. Hiányos nyelvi beállítások

Mivel nagyon sokan használnak angol nyelvű böngészőt, a magyar nyelv mellett sokszor érdemes az angolt is beállítani. 

  1. Rossz statisztikán alapuló beállítások

A statisztika a nagy számok törvényén alapul, ezért ha még nem áll rendelkezésünkre megfelelő számú adat, akkor ne hagyjuk, hogy az automata döntse el, kinek jeleníti meg a hirdetéseinket. A licitautomatikák bár nagyon vonzónak tűnhetnek, nagyon sok felesleges kiadást eredményezhetnek, ha elégtelen adatokon alapulnak.

  1. Időkorlát nélküli hirdetések

Zárjuk ki nyugodtan azokat a napszakokat, amikor elenyésző számú kattintás érkezik. 

  1. Helytelen eszközkizárások

Át kell gondolni, hogy érdemes-e a hirdetésünket a mobilalkalmazások esetén is megjeleníteni, előfordulhat ugyanis, hogy a felhasználók játék közben véletlenül kattintanak rá a hirdetésre, ám ezekért nekünk ugyanúgy fizetni kell. Hacsak nem kimondottan mobilalkalmazást kínálunk, akkor ezt a lehetőséget is célszerű kizárni.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!