4p

A 21. hét nézettségi adatain már látszott, hogy hamarosan itt a nyár.

Az RTL hétköznap esti programjának fő attrakciója továbbra is a ’The Floor’ vetélkedő Szujó Zoltán vezetésével, ez kicsit veszített kezdeti lendületéből, és a héten átlagosan 485 ezer nézőt vonzott a képernyők elé. A műsor ugyanakkor jól teljesít a kereskedelmi szempontból kiemelten fontosnak számító, 18-49 évesek körében: a szegmensben elért 160 ezer néző és 19 százalékos közönségarány stabil eredmény.

A TV2 párhuzamos kihívóként a Zsákbamacska legújabb részeit küldte adásba, visszafogott sikerrel, hiszen átlagosan csak 416 ezer nézőt tudott a tévék elé ültetni a műsor. A Zsákbamacska a kiemelt kereskedelmi korcsoportban sem alakított igazán nagyot, hiszen itt epizódonként csupán 96 ezres átlagos nézőszámra és egy nagyon halovány, 10,6 százalékos közönségarányra futotta.

Az esti műsorsávok második felében jelenleg mindkét csatorna ismétléseket ad, ezek néhány százezres nézőszámokat értek el a 21. héten is.

Mi volt a nézők kedvence a héten?
Mi volt a nézők kedvence a héten?
Fotó: Depositphotos

Örülhetett a Tények miatt a TV2

A nyár közeledtével egyre gyakrabban fordul majd elő, hogy kiugróan jól teljesítő szórakoztató műsor hiányában a csatorna hírműsora, a Tények végez a toplista élén a teljes lakosság körében. Ez ezúttal is így történt, az abszolút győztes a hétfő esti kiadás lett 684 ezres közönségszámával. A TV2 Play-en elérhető tematika szerint ebben az adásban főleg a verőcei hajószerencsétlenségről volt szó.

Sportesemények

A hét legnézettebb sporteseményét ezúttal a Forma-1 Monacói Nagydíj jelentette, az ikonikus városi futamon történelmi győzelem született, ugyanis a Ferrari színeiben versenyző Charles Leclerc személyében 93 év után először nyert hazai induló – mindezt 473 ezren nézték a képernyők előtt. Leclerc egyébként annyira megörült az első helynek, hogy versenyruhájában belevetette magát a monacói öbölbe is:

Ha labdarúgásról van szó, az Európa Liga döntőjében az Atalanta elsöpörte a Bayer Leverkusen 04 csapatát egy 3-0-s győzelemmel, az olasz csapat győzelmét 267 ezren figyelték élőben. Végül akadt egy hazai érdekeltség is a legnézettebbek közt, ugyanis a magyar bajnoki másodosztályában a Győr és a Vasas játszott, itt a feljutó dunántúli csapat 3-2-es győzelmet aratott – ezt 160 ezren követték a készülékek előtt.

Csendes hétvége

Az elmúlt hetekben már megszokott módon ezúttal is az RTL-nek állt a zászló hétvégén, hiszen mindkét pihenőnapon nyerni tudott a csatorna. Szombaton a saját gyártású focis sorozat, a Gólkirályság indult valódi kihívó nélkül, 424 ezres nézettséget hozva, szemben a TV2-n adott ’Halálos iramban 8.’ 265 ezres közönségszámával.

Vasárnap a ’Cápák között’ 454 ezres nézőszámával nyomta le a modelleket: a TV2 modell-tehetségkutatója, a ’Next Top Model Hungary’ 365 ezres közönségszámig jutott. Az RTL üzleti vetélkedője egy újabb okból is örülhetett, ugyanis a kiemelt kereskedelmi korcsoportban elért 183 ezres nézettsége és 18,6 százalékos közönségaránya a hét legjobbja lett.

A 21. hét nézettségi adatain már egyértelműen látszik, hogy közeleg a nyár, és vele a tévés holtszezon is – a következő hónapokban kiugróan jó számokat nem fogunk látni. Összességében azonban az RTL örülhetett, hiszen a stabilan teljesítő ’The Floor’, valamint a hétvégi jó teljesítmény a Tények teljes lakosság körében elért kategóriagyőzelme ellenére is bebiztosította, hogy a 18-49 évesek korcsoportjában egy pillanat se legyen bizonytalan a végeredmény: az átlagos napi közönségarányok harcában a két csatorna közül az RTL kerekedett felül, és 14,9 százalékával lenyomta az RTL 10,3 százalékát.

 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!