TÁMOGASSA A FÜGGETLEN, MINŐSÉGI ÚJSÁGÍRÁST, TÁMOGASSON MINKET!
Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában


		
	
	


	
	

Izgalmas, a járványhelyzetre közvetlenül reagáló plakátkampánnyal jelentkezik Budapest közterein a „Vedd a hazait! Védd a hazait!” mozgalmat elindító Magyar Termék Nonprofit Kft. Szájmaszkkal ellátott citylight posztereken hirdeti most a kezdeményezést a plakátkampányban résztvevő húsz magyar cég részvételével.

A járvány okozta gazdasági nehézségek mielőbbi leküzdése és a munkahelyek megőrzése érdekében a Magyar Termék védjegyrendszert működtető nonprofit cég március végén indította útjára a „Vedd a hazait! Védd a hazait” mozgalmat. Az akcióhoz bármelyik gyártó és kereskedő cég csatlakozhat. 

Az eltelt egy hónap alatt több mint ötven társaság kezdte el használni és népszerűsíteni a #veddahazait akció emblémáját és szlogenjét, köztük számos közismert, meghatározó hazai élelmiszergyártó és áruházlánc. A csatlakozók száma napról napra gyarapszik, egyre több cég reklámjaiban, termékein, honlapján és közösségi oldalán látható a #veddahazait, sok magánszemély is támogatja a kezdeményezést a Facebook profilképe keretének beállításával – derült ki a Magyar Termék Nonprofit Kft. online sajtótájékoztatóján.

Sok olyan cég is csatlakozott már a kezdeményezésünkhöz, akik eddig nem használták a Magyar Termék védjegyeket, ezért bízom benne, hogy a Vedd a hazait! Védd a hazait! akció széles körű és tartós összefogássá válhat, ezzel is segítve a járvány okozta nehézségek leküzdését – értékelte az eddig történteket Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.

A kampány most 20 cég bevonásával még látványosabban folytatódik. A legforgalmasabb fővárosi megállókban szájmaszkkal fedett plakátokon buzdítanak arra, hogy „Vedd a hazait! Védd a hazait!”. A citylightokon olyan közismert hazai márkák szerepelnek, mint például a Törley, amelynek pezsgői 1882 óta folyamatosan jelen vannak a magyar emberek életében. 

Az ilyen válságos időszakban kiemelkedően fontosnak tartjuk, hogy a fogyasztóink lássák, mely termékek megvásárlásával adnak lehetőséget a hazai munkavállalóknak a folyamatos munkavégzésre, ezzel a megélhetésük fenntartására. Ehhez nyújt segítséget a #veddahazait akció, amely a hazai gyártású termékek előállítóinak összefogásával most még jobban kiteljesedik - emelte ki a sajtótájékoztatón Lőrik Tamás márkamenedzser.

 

Bodrogai Ferenc, a magyar higiéniai piac meghatározó szereplőjeként professzionális termékeket, szolgáltatásokat és megoldásokat kínáló Assist-Trend Kft. tulajdonosa arra hívta fel a figyelmet, hogy a magyar szállodák, vendéglátótóhelyek, rendezvényszervezők különösen megszenvedték a járványt. Ezért nagyon fontosnak tartja, hogy a turisztikai szektor cégei higiéniai szempontból készen álljanak a vendégek fogadására a korlátozások feloldásáig és azt követően is.

Benedek Eszter elmondta, hogy a #veddahazait kezdeményezés továbbra is nyitott, bárki csatlakozhat, aki egyetért a céljaival. Arra ugyanakkor a nonprofit cég figyel, hogy a termékeik népszerűsítésére csak olyanok használhassák a #veddahazait szlogenjét és emblémáját, akik valóban hazai gyártást, szolgáltatást folytatnak, illetve támogatják a hazai áruk piacra jutását.

A Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője szerint a járvány miatt kialakult helyzetben bárkinek lehetősége van segíteni a másikon, hiszen minden egyes vásárlási döntéssel hozzájárulhatunk ahhoz, hogy közösségünk tagjai megőrizhessék a munkahelyüket, jövedelmüket. 

A csatlakozás egyik módja, ha a támogató magánszemélyek és cégek a Facebook-oldaluk profilképén beállítják a #veddahazait képkeretet. Ehhez az amagyartermek.hu oldalon itt kapnak segítséget. 

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.

Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában


Jól jönne 1,5 millió forint?

A Bank360.hu és az Mfor kalkulátora alapján az alábbi induló törlesztőkre számíthatsz a THM-plafon végéig, ha 1,5 millió forintra van szükséged 60 hónapra: az Erste Bank személyi kölcsöne 32 418 forintos törlesztőrészlettel lehet a tiéd. A Cetelemnél 32 738 forint, a K&H-nál pedig 33 912 forint a törlesztőrészlet. Más kölcsönt keresel? Ezzel a kalkulátorral összehasonlíthatod a bankok ajánlatait.