A lap a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium tájékoztatására hivatkozva azt írja, várhatóan szeptemberben adják át az M86-os Hegyfalu-Csorna szakaszát, ezzel teljesen kiépül az autóút Szombathely és Csorna között. Az M85-ösön a Sopron, majd az országhatár elérését biztosító fejlesztések májusban a Csornát elkerülő út második ütemével folytatódnak.
Május második felében kezdődik meg az M30-as Tornyosnémetit az országhatárral összekötő 1,7 kilométeres szakaszának építése. Az M30-as Miskolctól az országhatárig a következő években megépül. Az M35-ös Debrecen-Berettyóújfalu szakaszának építése akár már a nyáron megindulhat.
A tervek szerint májusban jelennek meg az M2-es Budapest-Vác szakaszának és az M4-es Brettyóújfalu-Nagykereki, azaz a magyar-román országhatár szakaszának pályázati kiírásai. Az M30-as, az M35-ös és az M4-es út fejlesztésével a Lengyelország, Szlovákia és Magyarország keleti régióit egymással és a tengeri kikötőkkel összekötő Via Carpatia útvonal magyarországi szakaszai teljes hosszban kiépülnek.
Ezekre a nőkre vágynak a pénzéhes emberek
Hazai forrásból megvalósuló beruházásként jelennek meg várhatóan májusban a Szolnokot bekapcsoló M4-es M0-Cegléd szakaszának és a Békéscsaba bekötéséhez szükséges M44-es Tiszakürt-Kondoros szakasz közbeszerzési pályázatai. Várhatóan év végén írják ki az M4-es Abony és Törökszentmiklós közti szakaszának kivitelezési közbeszerzési eljárását.
MTI