3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Egy DM küldeménynek átlagosan 7 másodperce van, hogy felkeltse olvasója figyelmét, vagy a kukában végezze. Ha szerencsések a grafikai megoldások, a címzett figyelme megmarad, és további 11-13 másodperc alatt elgondolkozik azon, hogy végigolvassa-e a küldeményt. Szoros a küzdelem az olvasó figyelméért, egy jól elhelyezett kép, vagy jól eltalált mondatszerkezet jelenti a mindent vagy a semmit. Használjuk ki minél jobban ezt a 7 másodpercet, ráadásul a nyáron alkalmazásba lépő reklámtörvénynek megfelelően. Ebben nyújt segítséget az mfor.hu konferenciája.

Az Országgyűlés 2008 júniusában elfogadta a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvényt. Az új reklámtörvény 2008. szeptember 1-jén hatályba lépett, egyes, a direkt marketing célú adatkezelésekre vonatkozó szabályait 2009. június 1-től kell majd alkalmazni. A törvény több olyan változtatást is tartalmaz, melyek komoly hatással lehetnek a DM marketing tevékenységet űző cégek gyakorlatára. Például az új törvény hozzájáruláshoz köti a marketing célú megkeresések többségét, ami új módszerek alkalmazására kényszeríti a szakmát.

A törvény teljesen átírta a postai úton történő direkt marketing immár tizenhárom éve alkalmazott szabályait, a kapcsolatfelvételre, leiratkozásra vonatkozó új rendelkezések nehéz, esetenként megoldhatatlannak tűnő problémát jelentenek. Az on-line direkt marketinggel foglalkozóknak legalább ekkora fejtörést okozhat az, ha a hozzájáruló személyekről vezetett nyilvántartásukat ki kell egészíteni az érintettek lakcímével, esetenként születési adataival.

Nem könnyű a helyzete azoknak a cégeknek sem, akik „csupán” saját ügyfeleiket kívánják megszólítani egy ajánlattal – ez ugyanis reklám, így a törvény hatálya alá tartozik, és könnyen jogellenesnek minősülhet.

A fentiekkel párhuzamosan a hatósági felügyelet is szigorúbbá vált, és súlyosodtak a szankciók. Nehéz ennyi változást önállóan feldolgozni, és szükség van a szakmán belüli párbeszédre, ezért hívta életre a Menedzsment Fórum III. marketing konferenciáját, az Origo főtámogatásával. Igyekszünk a szakértők segítségével választ adni a leggyakrabban felmerülő kérdésekre, és kiutat mutatni a most még talán kaotikusnak tűnő helyzetből.

Konferenciánkon utánajárunk annak, hogy milyen megfontolások vezethettek az új szabályozáshoz, és azok a gyakorlatban hogyan alkalmazhatóak hatékonyan. Arra is próbálunk választ találni, hogy mi várható a jövőben, lehet-e számítani az indokolatlanul szigorú, helyenként teljesen életszerűtlen követelményeket támasztó törvény módosítására? Ha nem: hogyan fogják a hatóságok alkalmazni a szabályokat, milyen eljárásra és szankciókra lehet számítani?

Arra is kitérünk, hogy a válság hatására kell-e változtatni valamin. Szinte már klisének tűnik az a megállapítás, hogy krízisben sokkal jobban kell célozni, tehát mind a kreatív megoldások, mind a pontosabb címlista kérdése előtérbe kerül, de nem véletlen hangoztatják ezt a szakemberek…

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!