Az egyik legfontosabb dolog a munkahelyek megőrzése - mondta az ügyvezető igazgató, aki szerint ők másként reagálnak, mint más hasonló cégek. "Nem fogtuk vissza a marketinget, az új projekteket, az online fejlesztéseket" - mondta, hozzátéve, "ha első rémületében mindenki behúzza a kéziféket, akkor tényleg megnézhetjük magunkat".
Új termékeik előállításában is a meglévő munkatársi gárdára alapoznak, akiknek lehet, hogy többet kell dolgozniuk, de ezzel biztosítják a munkahelyüket - magyarázta. Mihók Attila hozzátette, spórolnak a napi működéshez nem elengedhetetlen területeken, és a fizetésemelések is visszafogottabbak lesznek a cégnél az idén.
Az ügyvezető - aki tavaly áprilisi nyilatkozatában "nehézkes és bonyolult évnek" nevezte a 2007-est -, most azt mondta, hogy a tavalyi "változás-év volt".
Megkezdték az offline és az online termékek integrációját, átszervezték a direkt értékesítést, a divíziókat tartalom köré csoportosították, megújult a Nemzeti Sport Online és a Blikk.hu; ez az előbbinél 30, utóbbinál 100 százalékkal növelte az oldalletöltések számát. Lényeges lépésként említette, hogy tavaly augusztusban - hosszas előkészítés után - megújult a Blikk napilap is.