2017. november 14. 04:46

Egy hagyományosan erős akciós naphoz képest akár tízszeres forgalmat is hozhat a fekete péntek a hazai webáruházaknak, az átlagos kosárérték a 36 ezer forintot is elérheti - írta a Világgazdaság a piaci szereplőktől és piackutatóktól származó adatok alapján kedden.

Az e-kereskedelemben évről évre fontosabb az ünnepi szezon, amelyet a karácsonyi bevásárlás mellett a Black Fridayre (fekete péntekre) időzített jelentős, olykor 80-90 százalékos árengedmények is fűtenek. Míg korábban az éves webes forgalom ötöde, addig tavaly már közel a harmada bonyolódott le november-decemberben, és az idén még nagyobb arány várható a lap szerint.

A legnépszerűbb termékek a webshopokban a tévék, az okostelefonok és a játékkonzolok, de a botmixertől a mosógépig a háztartási gépek is kelendőek, és a hagyományos építő- és társasjátékok is keresettek.

Becslések szerint a hazai online kereskedelem az idei év végére 360 milliárd forint fölé emelkedik- írta a Világgazdaság.

MTI

Lépj velünk a növekedés útjára! Kockázati tőke, közösségi finanszírozás / crowdfunding, gyakorlati tapasztalatok hazai és nemzetközi nagyágyúktól és startupperektől! Ismerd meg a legújabb finanszírozási lehetőségeket és a startup-ökoszisztéma fejlődési irányait és lehetőségeit!

Finanszírozás 2019 - startuppereknek kedvezmény, 25 év alattiaknak ingyenes! Részletek és jelentkezés