5p

Nincsenek áldozatok, csak önkéntesek - véli Lee Milteer (1960- ) amerikai írónő, vállalkozó, „A siker belső munka” című könyv szerzője.

 

A reklámok történetének az egyik legnagyobb horderejű szava az INGYEN. Ma is az, de ugyanakkor átok sokunk számára. Leginkább azoknak, akik szellemi tulajdonnal kereskednek, mint például mi. A fogyasztói kultúrát átjárja az általános jogosultság romboló érzése, egészen pontosan az ingyenességhez való jogosultság érzése.

A szüleink generációja a „Fizess és vidd!” kultúrájában éltek. Nagyon ritka kivételekkel takarékoskodtak a jelentősebb vételek előtt, és egyszerűen megvoltak nélkülük, amíg össze nem gyűlt a rájuk elegendő pénz. Mostanában a „Fizess és vidd!” már csak egy furcsa lábjegyzet a történelemben. Manapság a „Vidd most, és fizess később!” szolgál a vásárlások alapjául, ahol a különböző weboldalak a mindent leegyszerűsítő erő szerepét töltik be, és a függetlenségtől a jogosultság felé történő kulturális eltolódásból kifolyólag minden, ami az árral kapcsolatos, nagy nyomás alatt áll.

Azonban a folyamatnak ezzel még korántsincs vége. Az új mentalitásnak látszólag nincs határa. Ma már az emberek jelentős része az egészségügyet jognak tekinti, nem pedig termékeknek és szolgáltatásoknak – ezért aztán sokan bármilyen árat ellenségesként fogadnak. Az olyan nyugdíjat, amely elégséges az önfenntartásra akár harminc évnél hosszabb időre, amelyről valamikor azt gondolták, hogy ára van, hogy a bankoktól és biztosítótársaságoktól kell megvásárolni, takarékoskodás és a pénz körültekintő kezelése útján, ma már széles körben mindenki számára egyformán járó jognak tekintik, függetlenül attól, hogy az adott illető mit tett annak érdekében, hogy képezze magát, előre haladjon a pályáján, vagy a szakmájában, és felelősen takarékoskodjon.

Szűkölködve és félelemben élni

Legyen egy pillanatra őszinte saját magához. Önnek mi a benyomása egy olyan küszködő értékesítőről, aki leszállítja a díjakat, gyakran könyörög a leendő partnerének/ügyfelének, hogy sikerüljön végre megkötni azt a bizonyos üzletet, mert ha nem, akkor annak akár beláthatatlan következményei lehetnek. 

És a legrosszabb az egészben, hogy ez a kép csak táplálja a hivatásunk iránti ellenérzéseket, tovább erősíti azt a képet, hogy mindenek felett csak az üzletkötés áll és minden más a partner-, ügyfélkapcsolatokat beleértve a háttérbe szorul. Vagy megélhetés, vagy a vég? Tényleg idáig jutottunk? 

A lényeg a következő: nem kell ennek így lennie.

Tegye meg a megfelelő lépéseket, hogy ezen változtasson!

  1. Nem lenne jobb, ha Magyarország legjobb ötleteit tudathatná magáénak az üzletágában? 
  2. Nem lenne jobb, ha egyenrangú félként tudna tekinteni a gazdasági és pénzügyi tanácsadójára?
  3. Nem lenne jobb egy olyan társasággal együtt dolgozni, amely közel három évtizede piaci szereplő, a világ élvonalába tartozik, és minden évben olyan fejlesztéseket hajt végre, amely a piac előtt jár minimum 15-20 évvel?
  4. Nem lenne jobb, ha meg tudná adni a családjának és a vállalkozásának azt, amire vágyik – amikor csak akarják?
  5. És utolsósorban nem lenne jobb, hogy többé nem okozna önmagának csalódást a rossz üzleti döntése, esetleg döntései miatt?

A felelősség hiánya

A vagyont a felelősség vonzza, annak elhárítása taszítja. Az emberek túlnyomó része bővelkedik a kifogásokban, viszont cserébe jóval szerényebb anyagi körülmények között élnek. Hol sok a kifogás, ott kevés a pénz. Ha bőséggel áradnak a kifogások valaki szájából, biztosan nem fog áramlani sem a pénz, sem pedig a vagyon a zsebébe. 

A Smart Insurance Brokernél azt tapasztalják, hogy azok a vállalkozók, akikhez folyamatosan sok partner/ügyfél, lehetőség és vagyon áramlik, sokkal inkább folyamatokban gondolkoznak, mint alkalmakban, és természetesen lehetőségekben, nem pedig végeredményben.

Kifogások a rossz üzleti eredményekre

Nincs kifogás

A százszázalékos felelősségvállalás azt jelenti, hogy tudomásul vesszük: magunk teremtünk meg mindent, ami velünk történik. Azt is jelenti még, hogy megértjük: mi vagyunk az okai minden egyes élményünknek, legyen szó akár rosszról, akár jóról. 

Aki igazán sikeres akar lenni, annak bizony itt az ideje, hogy teljes felelősséget vállaljon az életéért – az összes eredményéért, sikeréért és kudarcáért. Ez elengedhetetlen a sikerekben gazdag élethez.

Ha tudjuk, hogy magunk hozzuk létre a jelenlegi, vagy bármikori helyzetünket, és ha akarjuk, akkor megszüntethetjük és újra létrehozhatjuk azokat.

Hajlandó 100 százalékos felelősséget vállalni a Smart Insurance Brokerrel kapcsolatos üzleti döntéséért?

Nos, erre a kérdésre még ráér válaszolni. Addig is, hogy a Smart Insurance Broker bizonyítsa a rátermettségét, nem száz-, hanem akár ezerszázalékos felelősséget vállal az összes szolgáltatásáért, amelyek a teljesség igényével a következők:

A Smart Insurance Brokernél tudják, mit szeretne hallani a gyorsaságról, de nem ígérnek olyat, amit nem tudnak betartani. Azt mondják, amit egyébként is szoktak: tudnia kell, hogy nincs egyéb garancia, mint hogy minden erejükkel azon lesznek, hogy a szolgálatába állítsák minden tapasztalatukat.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!