A tavalyi éves átlagos infláció mértékével, 17,6 százalékkal emeli meg szolgáltatásai árát a kormány kedvenc óriásplakátos cégcsoportja. A 24.hu cikke szerint a Balásy Gyula tulajdonában álló Lounge Group márciusban körlevélben értesítette erről az állami kommunikációs beszerzésekben érintett cégeket és szervezeteket. Arra hivatkoztak, hogy a kormányzati keretmegállapodás lehetőséget nyújt számára az inflációnak megfelelő áremelésekre, ezért kérték a Rogán Antal irányítása alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatalnál (NKOH) a keretszerződéses díjtételek módosítását, az állami cég pedig ezt elfogadta.
A tavalyi inflációnak megfelelő áremelés valamennyi a Lounge szolgáltatásait igénybe vevő állami szervezetet érinti, és várhatóan jelentős növekedést okoz majd a költségvetésből finanszírozott kommunikációs kiadásokban is – írja a portál.
A lap kérdésére a Lounge Group azt válaszolta, a szerződések kapcsán nem áll módjukban egyoldalúan bejelenteni munkadíjaik emelését, míg a korábban közbeszerzésen elnyert keretszerződésük szigorúan szabályozza, hogy milyen módon, milyen időintervallumban és főként milyen indokkal van lehetőség árkorrekciót kérni.
Korábban Magyar Péter arról beszélt, hogy amikor még a Diákhitel Központot vezette, túlárazott megbízásokat kellett aláírnia a központi kommunikációs céggel, és még a minőséggel kapcsolatban is felmerültek kérdések