Sokszínű és változatos közösségi terek, hatalmas lounge zónák, dolgozói jóllét és fenntarthatóság, formálódó hibrid modellek – ezek jellemzik a legújabb hazai irodákat, amelyek már a járvány utáni munkakultúrát jelenítik meg.
Most már 12. alkalommal adták át Az Év Irodája díjait. Száz nevezés érkezett, kiderült, hogy a vállalatok alkalmazkodnak az új társadalmi és gazdasági feltételekhez.
A koronavírus következményeként új trendek, kezdeményezések indultak el, a munkahelyeken előtérbe kerültek a közösségi terek.
A hibrid modellek is egyre nagyobb arányban hódítanak a céges szervezetekben, ennek jegyében egyre kevesebb a dedikált munkaállomás és az irodatér egyre több választási lehetőséget kínál a munkavégzésre, legyen az fókuszmunka, brainstorming vagy tárgyalás.
Az irodák még nagyobb hangsúlyt fektetnek az employer brandingre, vagyis olyan vonzó tereket kínálnak, ahol élmény dolgozni és együttműködni a munkatársakkal.