Szektor szinten az ügyfelek 1/3-a használja rendszeresen az internetbanki felületeket, ez a szám folyamatosan nő. A fiatalok ebben élen járnak: az Y generáció tagjainak már közel fele használja rendszeresen az internetbankját – derült ki az OTP Bank reprezentatív kutatásából*. Az OTPdirekt internetbanki szolgáltatásához jelenleg közel 1,8 millió ügyfélnek van hozzáférése.
Az OTP Bank új moduláris számlacsomagja a fenti változásokra és az ezekkel összefüggő, új igényekre ad választ. Az ügyfelek egy olyan alap szolgáltatáscsomagot kapnak, amely számlavezetést, betéti kártyát, internetbank-hozzáférést tartalmaz. Ehhez az egyéni élethelyzetüknek, igényeiknek megfelelő kiegészítő elemeket is választhatnak, így többek között a kedvezményes ATM-es készpénzfelvételt, internetes vásárlást segítő webkártyát, vagy a pénzmozgást felügyelő SMS-kontroll szolgáltatást. Ha például az egyik hónapban több készpénzre van szükségünk a lakásfelújításhoz és tudjuk, hogy többször veszünk majd fel kisebb-nagyobb összegeket az ATM-ből, akkor jól jöhet a kedvezményes készpénzfelvételi lehetőség. Máskor pedig, ha a nyaralásunkhoz szükséges különböző költségeket át kell utalnunk, akkor a kedvezményes utalási lehetőség jelenthet segítséget. A könnyen, akár havonta változtatható csomag lényege, hogy mindig épp arra a szolgáltatásra kapunk kedvezményt, amire szükségünk van.
A digitális szolgáltatások iránti ügyféligény folyamatosan nő, ezért a következő időszakban éles verseny alakul ki a hitelintézetek között. Az OTP Bank ügyfelei egy rugalmasan változtatható megoldásnak köszönhetően szinte bárhonnan, kényelmesen, az aktuális pénzügyi lehetőségeikhez igazíthatják számlájukat.
MTI