[ajanlo=240][igazitas=left/]A felmérést végző társaság ügyvezető igazgatója, Tracey Fuller elmondta, a munkaadók a gazdasági stabilitás miatt biztonságban érzik magukat, így bátrabban alkalmaznak újabb dolgozókat. Szintén a bővítéseket ösztönző erő, hogy a munkáltatók a növekvő verseny miatt arra törekszenek, hogy az ifjú tehetségeket még a konkurencia előtt megkaparintsák maguknak - írja az East Bay Business Times.
A tanulmány szerint a reklámügynökségek kreatív szakemberek iránti kereslete - és emiatt a pozíciókért folyó verseny - kiemelkedően nagy. A nemrég tapasztalt gazdasági visszaesés következtében ugyanis e pozíciók egy része megszűnt, de most hogy a vállalatok növelik marketinggel kapcsolatos erőfeszítéseiket ismét szükség van rájuk. Amikor a munkáltatók ezekre az állásokra keresnek jelölteket, olyan emberek után kutatnak, akik pontosan ugyanolyan értékű teljesítményt tudnak nyújtani, mint előző munkaadójuknál.
Menedzsment Fórum
A marketinges szakemberek a legkeresettebbek
A marketingtehetségek iránti kereslet már második éve folyamatosan növekszik a The Creative Group friss kutatása szerint. A megkérdezett vállalatok több mint kétharmada állította, hogy a következő egy évben bővítéseket tervez, ez 11 százalékos növekedés a tavalyihoz, és 24 százalékos a tavalyelőttihez képest.