2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az első magánéletünkben vájkáló műsor megjelenése óta a készítők egyre bizarrabb ötletekkel hozakodnak elő, a mind magasabb nézettségi mutatók elérése érdekében. A színes paletta legújabb darabja az álláskeresés nehézségeit tárja ily módon az érdeklődők elé.

"Ki alkalmazna?" a címe annak a közeljövőben induló reality show-nak, aminek az ötlete az üzleti élet pszichológiájával foglalkozó brit Dr. Rob Yeung fejéből pattant ki. A nyolc részes sorozat valódi álláskeresők hányattatásait dolgozza fel. Minden adás legrosszabbul szereplő pályázója 3 napos felkészítő tréningen vesz részt. Ennyi ideje van Yeung doktornak arra, hogy bevezesse az állás után áhítozót a magabiztosság és a sikeres álláspályázás művészetébe, mielőtt sor kerülne a második interjúra.



[ajanlo=143][igazitas=left/] Minden adás más és más problémát dolgoz fel. A műsort nyomon követők olyan interjúztatási típusokkal ismerkedhetnek meg, amiket a munkaadók a mindennapok során alkalmaznak. Sor kerülhet egyéni, de csoportos felvételi beszélgetésekre is. A "leendő munkaadók" az egyszerű kérdések feltétele mellett olyan szituációkba is belevihetik a pályázót, melyben napvilágra kerülhetnek annak gyenge pontjai. Yeung számos olyan hétköznapitól eltérő taktikákat is használ, melyekkel megpróbálja az egyént saját, úgynevezett "komfort zónájából" kibillenteni, hogy megtanítsa az így kialakult helyzet legmegfelelőbb kezelésére.

A szakértő már eddig is komoly hírnévre tett szert. "Sikeres interjúk mindenkor" (Successful Interviews Every Time) című könyvében szinte minden olyan kérdés és adandó válasz megtalálható, mellyel szembetalálkozhatunk egy álláskeresés során.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
Ex-focivezérrel indul a német menedzser-reality
Márkanév lehet a kirúgós szlogenből
Indul az első valóságshow-csatorna

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!