2p

”Átszállóval utazni” - így kezdődött általános iskolai tollbamondás dolgozatom - majd 20 évvel ezelőtt. Azóta a BKV jóvoltából tudom, mi az átszálló- és a szakaszjegy, élek is velük.

Utóbbit azonban diszkriminálják, használata nem jogosít fel arra, hogy a Deák tér metrórengetegében a föld alatt tegyük meg az utat a preferált kijáratig.

Utazhattam vidáman szakaszjegyemmel az Oktogontól egészen a Deák térig. Ám ott falba ütköztem, amint egy olyan kijárat felé vettem volna az irányt, amihez át kellene szelni a föld alatti csomópontot, ahol piros, kék és sárga egybeér.

[ajanlo=1311][igazitas=left/]A BKV-ellenőrei megállítottak, s érvényes jegy birtokában sem engedtek tovább. Ezzel a jeggyel csak az Erzsébet téri feljáratnál vagyok jogosult elhagyni az állomást. Igen, de nekem a másik irányban van dolgom. "Ez szakaszjegy, oda csak átszállójeggyel juthatok el" - hangzott az ellentmondást nem tűrő válasz.

Az átkelés azon a néhány méteres BKV-szakaszon - attól függően, hogy metrószakasz-átszállójegyet, illetve metróátszállójegyet váltok-e - 70 vagy 170 forint. Ennyibe kerülne, ha nem a hidegben, esőben, hóban-sárban szeretném megtenni az utat.

Megfontolandó - ahogy az is, ne jelöljék-e a jövőben fekete színnel, esetleg - mint hajdanán a pestises hajókat - sárga zászlóval a szakaszjegyet, hogy mindenki tudja, meddig mehet.

Istvánko Viktória

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!