A Sziget Fesztivál idei költségvetése - általános forgalmi adó nélkül - 1,45 milliárd forint. A tervek szerint ennek fele a jegyárbevételből folyik majd be, de igen jelentős részt, a teljes büdzsé 38 százalékát biztosítják a kereskedelmi támogatók - mondta a Világgazdaságnak Takács Gábor, a Sziget Kft. ügyvezető igazgatója. Az idei évben a Djuice (Pannon GSM) mellett a rendezvény fő támogatója lett a Dreher is. Így a fesztivál két legnagyobb támogatója ez a két cég, amelyek a szponzoroktól származó összbevétel 45 százalékát biztosítják. A pontos összeggel kapcsolatban Takács Gábor annyit mondott: a legmagasabb támogatói kategória százmillió forint feletti hozzájárulást feltételez az adott cégek részéről.
A kiemelt támogatók között található a Pepsi, amely korábban a sziget névadója is volt, két évvel ezelőtt még bemutató szponzorként szerepelt, de már tavaly visszalépett egy kategóriával a támogató cégek sorában. A rendezvényhez 30 millió forint fölötti összeggel járul hozzá, így kiemelt támogató a Siemens Mobile, a Milli és Pöttyös, illetve Philip Morris is. A fesztiválnak számos olyan támogatója van, amelyek azzal segítik a rendezvényt, hogy bizonyos szolgáltatásokat nem kell kifizetni - írja a Világgazdaság.
Kapcsolódó anyagok
Egyre tudatosabb sziget-kommunikáció
Szelektíven szedik a szemetet a Szigeten
Mobil Sziget
100 millió feletti összeget fizetnek a Sziget főtámogatói
Új főtámogatója van a Sziget Fesztiválnak: a Pannon GSM mellett az idén már a legnagyobb szponzori kategóriában szerepel a Dreher is. Ez százmillió forint feletti hozzájárulást feltételez az adott cégek részéről.