2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az idei évi kilátásokat illetően többször adtak hangot optimizmusuknak a szakemberek, most mindezt számszerűsítették is.

Az idei évben a világ legnagyobb reklámpiaca, az amerikai 140,3 milliárd dolláros lesz, vélik a TNS Media Intelligence/CMR szakemberei. Mindez 9,3 százalékos bővülés a 2003-as évhez képest.

A növekedés motorja az élénkülő gazdaság - mondta el egy szakkonferencián a TNS elnök-vezérigazgatója Steven Fredericks, de az idei olimpia és az amerikai elnökválasztás is jótékonyan járul az idei kilátásokhoz. A világ legjelentősebb sporteseményéhez kapcsolódóan a cégek 1,5 milliárd dollárral költenek többet, míg a politikai kampányokból 850 millió dollárra számíthat a média.

Az éves 9,3 százalékos átlagos bővülés viszonylag egyenletes lesz az év során: az első félévben 9,4, míg a másodikban 9,2 százalék lehet a növekedés. A jelentősebb médiumok mindegyik profitál a reklámpiac fejlődéséből, leginkább az internet, ahol közel 16 százalékos ugrást valószínűsítenek. A prognózis szerint a televíziós szektor lehet a másik nagy nyertes, míg a nyomtatott sajtónak szerényebb, átlagosan 6 százalék körüli növekedéssel kell beérnie.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
Az olimpia lendületet adhat a reklámpiacnak
Újabb optimista reklámpiaci előrejelzések
6 százalékkal nőtt a reklámpiac 2003-ban

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!