1p

Nem döntött még a Nestlé 1,5 milliárd dollár értékű globális marketing megbízatásáról, derül ki az Adweek cikkéből.

A svájci cég médiamegjelenését az Egyesült Államokban a Interpublic Group's Universal McCann tervezi.

A cég korábbi marketing ügynökségének lecserélését a Nestlé vezetői testületében bekövetkezett változások indították el. A nemzetközi marketingért felelős korábbi igazgató, Frank Cella nyugdíjazása után Ed Marra, a Nestle Canada elnöke vette át a feladatkörét, aki a hírek szerint megszorításokat tervez az élelmiszeripari csoport költségvetésében.

Az új ügynökség kiválasztásának folyamata nyárra fejeződik be, és fontos szerepet fog játszani a költséget leszorítása. A végső döntés a cég svájci központjában, Veveyben fog megszületni.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!