A szakértők szerint 2006-ra a reklámcélú kiadások 176 milliárd dollárra fognak emelkedni.
 A piacvezető cégek körében a médiaelemző cég a 2003-as évre 17 százalékos kiadás-növekedést regisztrált.
 A legnagyobb társaságok a teljes reklámköltésnek jelenleg 96 százalékát adják az USÁ-ban.
 
 A 2003-ban eddig marketingre költött 148,8 milliárd dollárból 6,9 milliárdot tesz ki az online reklámköltés. Az eMarketer elemzése szerint 2005-re 8,6 milliárdra fog emelkedni az internetes hirdetési formákra költött összeg a reklámozók körében.
 
 Az online marketingkiadások az eddigi csúcsot 2000-ben érték el, ekkor 8,1 milliárd volt a teljes kiadás. 2001-re 7,1 milliárdra, 2002-re pedig 6 milliárdra csökkent ez az összeg.
 Három éve most először emelkedett az online reklámköltés az Egyesült Államokban, és a szakértők 2007-ig bevételnövekedést jósolnak a marketingszektornak.
 
2007-ig a reklámköltés növekedése várható
A ZenithOptimedia legújabb jelentése szerint az Egyesült Államokban a 154,2 milliárd dollárt is átlépheti ebben az évben a cégek által marketingre költött összeg.
 
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
												 
												 
												 
												 
												 
												 
												 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                