1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Robert Coan, a McCann Erickson helyettes elnöke és az Interpublic Group stratégiai igazgatója az idei évre 7,3 százalékos növekedést prognosztizált az amerikai reklámiparban.

A 2004-es évben a szakember szerint 265 milliárd dollárt fog kitenni a reklámköltés az USA-ban. Coan tavaly év végén még valamivel szerényebb, 7 százalékos növekedést jósolt az idei évre. A legerősebb emelkedés a tíz vezető amerikai televíziós társaságok érinti, itt 10 százalékos erősödéssel 16,5 milliárd dollárra fog emelkedni a reklámokból származó bevétel, illetve a kábel televíziókat, melyek 14 százalékos növekedésre, és összesen 16 milliárd dolláros bevételre számíthatnak.

Az amerikai rádióadók 7 százalékkal nagyobb reklámbevételre számíthatnak, mint 2003-ban, elérve az 5 milliárd dollárt. A sajtó területén 5 százalékos lesz a növekedés, jelentette ki Coen, míg az online média jóval nagyobb, 20 százalékos bővüléssel számolhat. Az Olimpia, valamint az elnökválasztás mind a média hirdetésekből származó profitjának emelkedése irányába hat. Kevésbé lesz jó év az amerikai reklámipar és média számára 2005, ekkor az USA-ban 6,5 százalékkal növekszik a médiaköltés.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!