A 2004-es évben a szakember szerint 265 milliárd dollárt fog kitenni a reklámköltés az USA-ban. Coan tavaly év végén még valamivel szerényebb, 7 százalékos növekedést jósolt az idei évre. A legerősebb emelkedés a tíz vezető amerikai televíziós társaságok érinti, itt 10 százalékos erősödéssel 16,5 milliárd dollárra fog emelkedni a reklámokból származó bevétel, illetve a kábel televíziókat, melyek 14 százalékos növekedésre, és összesen 16 milliárd dolláros bevételre számíthatnak.
Az amerikai rádióadók 7 százalékkal nagyobb reklámbevételre számíthatnak, mint 2003-ban, elérve az 5 milliárd dollárt. A sajtó területén 5 százalékos lesz a növekedés, jelentette ki Coen, míg az online média jóval nagyobb, 20 százalékos bővüléssel számolhat. Az Olimpia, valamint az elnökválasztás mind a média hirdetésekből származó profitjának emelkedése irányába hat. Kevésbé lesz jó év az amerikai reklámipar és média számára 2005, ekkor az USA-ban 6,5 százalékkal növekszik a médiaköltés.
(Menedzsment Fórum)
20 százalékkal nő az amerikai online reklámköltés
Robert Coan, a McCann Erickson helyettes elnöke és az Interpublic Group stratégiai igazgatója az idei évre 7,3 százalékos növekedést prognosztizált az amerikai reklámiparban.