Az új gyártósor 2007 őszén kezdi meg a sorozatgyártást, s havi 50 ezer egység előállítására lesz alkalmas. A vegyesvállalkozást 2004-ben, Dél-Koreában hozták létre a cégek, s az év áprilisában indult meg a termelés.
A terjeszkedés a tavalyi második legnagyobb LCD-gyártó Samsung számára lehetővé teszi, hogy kihasználja a Sony brand erejét, és így a nagyméretű folyadékkristályos képernyők piacán is részesedést szerezhet.

Elemzők arra is számítottak, hogy a Sony bővíti gyártókapacitását új Bravia márkájú LCD televízióinak előállítása érdekében. Az új brand gyors ütemben növeli piaci részesedését az USA-ban és Japánban.
A bejelentés azután látott napvilágot, hogy a tajvani AU Optronics Corp., a harmadik legnagyobb gyártó közölte, hogy felvásárolja kisebb helyi vetélytársát, a Quanta Display Inc.-t. A kapacitásbővítési versengés elfajulásából elemzők azt olvassák ki, hogy a kisebb cégek összefognak túlélésük érdekében.