2004 első negyedévében elérte a 33 milliárd dollárt az amerikai vállalatok reklámra fordított költségvetése a médiában. Minden kulcsfontosságú szektorban jelentős erősödés tapasztalható a reklámpiacon, nyilatkozta az eredményekkel kapcsolatban Jeff King, a Nielsen igazgatója. Erre az évre az olimpiai játékok és az elnökválasztás miatt jósolhatóak javuló mutatók.
A kábeltelevíziózásban 16 százalékos növekedés tapasztalható, 6 milliárdot ért el itt a reklámköltés, a többi televíziós társaságnál némileg alacsonyabb, 10 százalékos a növekedés. A nyomtatott sajtóban 9 százalékkal költöttek többet a reklámozók 2003 első negyedévéhez mérten, 400 millió dollárt érve el.
(Menedzsment Fórum)
33 milliárdos volt az amerikai reklámtorta
Az év első negyedévében az előző év hasonló időszakához mérten 7 százalékkal növekedett a reklámköltés, állítja a Nielsen Monitor-Plus tanulmánya.