1p

Az év első negyedévében az előző év hasonló időszakához mérten 7 százalékkal növekedett a reklámköltés, állítja a Nielsen Monitor-Plus tanulmánya.

2004 első negyedévében elérte a 33 milliárd dollárt az amerikai vállalatok reklámra fordított költségvetése a médiában. Minden kulcsfontosságú szektorban jelentős erősödés tapasztalható a reklámpiacon, nyilatkozta az eredményekkel kapcsolatban Jeff King, a Nielsen igazgatója. Erre az évre az olimpiai játékok és az elnökválasztás miatt jósolhatóak javuló mutatók.

A kábeltelevíziózásban 16 százalékos növekedés tapasztalható, 6 milliárdot ért el itt a reklámköltés, a többi televíziós társaságnál némileg alacsonyabb, 10 százalékos a növekedés. A nyomtatott sajtóban 9 százalékkal költöttek többet a reklámozók 2003 első negyedévéhez mérten, 400 millió dollárt érve el.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!