1p

Összevonja hirdetési büdzséjét a Microsoft, amelyet a jövőben a Young & Rubicamhez tartozó Wunderman és a McCann-Erickson Worldwide leányvállalata az MRM Partners kezel.

A becslések szerint 400 milliós hirdetési keretet korábban jelentősen szétaprózták, és jóval több ügynökséget foglalkoztattak. A mostani konszolidációtól a hatékonyság javítását remélik, és a szinergiák jobb kihasználását szeretnék elérni.

Microsoft döntésének érdekessség, számol be az adage.com, hogy a közelmúltig a Wunderman az IBM kampányokban közreműködött. Az idén év elején azonban a WPP Grouphoz tartozó Ogilvy & Mather New York-i irodája lett az IBM általános ügynöksége. A Wunderman korábbi tapasztalatai minden bizonnyal jól hasznosíthatók lesznek a Microsoft kampányaiban is.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!