53 tréner megkérdezéséből kiderült, az amerikai szervezetek 40 százalékánál zajlanak hagyományos előadótermekben a képzések, 22 százalékuknál papír alapú, de nem tanórákra épülő oktatás zajlik, és csak 34 százalékuk használja ki az e-laerning, azaz az internetes oktatás lehetőségét. 2002-ben a vállalatok 74 százalékára volt jellemző a tantermi továbbképzés, és 12 százalékukra az egyéni, internet-alapú oktatás. Ebben az évben várhatóan 40 százalékkal bővül az e-larning piac, világszerte és az USA-ban egyaránt.
A projekt menedzsment képzésekre a cégek átlagosan évi 142 305 dollárt költenek, derül ki az eMarketerben kőzreadott elemzésből, és egy-egy alkalmazott tudásának fejlesztésére átlagosan 1734 dollár jut. A megkérdezettek 45 százaléka irányozta elő erre az évre, hogy növeli a képzésre fordítandó keretet. Emellett az esetek 57 százalékában jellemző az USA-ban, hogy a szervezetek kiszervezik a tréningeket külsős cégekhez. Az outsourcing tehát még nem terjedt el teljes mértékben ezen a területen.
(Menedzsment Fórum)
40 százalékkal növekszik idén az e-learning képzések piaca
A legtöbb céges tréning még mindig az oktatótermekben zajlik le, derül ki a The Center for Business Practices felméréséből. Az e-learning terjedése ellenére az USA-ban a továbbképzések 40 százalékára a hagyományos formájú oktatás jellemző.