A világ legnagyobb hirdetőinek egyike, a Procter and Gamble lezárta kommunikációs munkákra, többek között médiatervezésre vonatkozó tenderét. Az óriáscég a Publicis csoporthoz tartozó Starcom MediaVestet és az Aegis leányvállalatát, a Caratot bízta meg.
A tender nagy vesztese a Grey Global tagja, a MediaCom, amely korábban a marketing büdzsé 15 százalékát kezelte, de a Havas leányvállalat Media Planning Group is kikerült a megbízottak köréből.
A Procter & Gamble, amely tavaly csak az USA-ban 4 milliárd dollárt költött hirdetésekre, a most végrehajtandó struktúraváltás után hatékonyabb működést vár. A cég egyik alelnöke szerint a fogyasztói érdekek jobb megértése és a termékek sikeresebb kommunikációja fog megvalósulni a tervezés mostani koncentrációjával.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Kiadták az amerikai reklámozók százas listáját
670 millió dollárt költött a legnagyobb hirdető
4 milliárd dolláros reklámkeretről döntöttek
A világ legnagyobb hirdetőinek egyike, a Procter and Gamble lezárta kommunikációs munkákra, többek között médiatervezésre vonatkozó tenderét. Az óriáscég a Publicis csoporthoz tartozó Starcom MediaVestet és az Aegis leányvállalatát a Caratot bízta meg.