1p

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A világ legnagyobb hirdetőinek egyike, a Procter and Gamble lezárta kommunikációs munkákra, többek között médiatervezésre vonatkozó tenderét. Az óriáscég a Publicis csoporthoz tartozó Starcom MediaVestet és az Aegis leányvállalatát a Caratot bízta meg.

A világ legnagyobb hirdetőinek egyike, a Procter and Gamble lezárta kommunikációs munkákra, többek között médiatervezésre vonatkozó tenderét. Az óriáscég a Publicis csoporthoz tartozó Starcom MediaVestet és az Aegis leányvállalatát, a Caratot bízta meg.

A tender nagy vesztese a Grey Global tagja, a MediaCom, amely korábban a marketing büdzsé 15 százalékát kezelte, de a Havas leányvállalat Media Planning Group is kikerült a megbízottak köréből.

A Procter & Gamble, amely tavaly csak az USA-ban 4 milliárd dollárt költött hirdetésekre, a most végrehajtandó struktúraváltás után hatékonyabb működést vár. A cég egyik alelnöke szerint a fogyasztói érdekek jobb megértése és a termékek sikeresebb kommunikációja fog megvalósulni a tervezés mostani koncentrációjával.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
Kiadták az amerikai reklámozók százas listáját
670 millió dollárt költött a legnagyobb hirdető

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!