1p

A világ tíz legnagyobb bankja között számon tartott HSBC Group a harmadik legnagyobb ügynökségi hálózattal rendelkező WPP-re bízta több, mint 600 millió dolláros globális marketing tevékenységének szervezését. A brit WPP-n kívül az Interpublic Group és az Omnicom vett részt a nagyszabású tenderen.

Az Adweek szaklap beszámolója szerint a marketingkommunikációs tevékenység lebonyolításában J. Walter Thompson és a Red Cell fog elsősorban részt venni. A távol-keleti piacokon pedig a Bates Asia és a Batey Chine koordinálja majd a kampányokat.

A médiavásárlási tevékenység a MindShare és a Maximise kezébe kerül. A direkt marketing feladatok ellátását a "141" és az rmg:connect@jwt kapta. A branding és corporate identity tevékenységet a Landor Asociates fogja végezni.

Mint azt a WPP első embere Martin Sorrell elmondta, az egész projekt vezetője az a Toby Hoare lesz, aki a Bates Europe élén már bizonyította rátermettségét.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!