A légitársaság tíz éve nem készíttetett imázskampányt. A társaság jelmondata - 'Tudjuk, miért kell repülni' - az új televíziós szpotokban az American Airlines csaknem nyolcvan éves repülési tapasztalatára utal. A reklámok elsősorban a cég tevékenységére, eddigi eredményeire összpontosítanak, és ezáltal szándékosan eltérnek a versenytársak stratégiájától. A légiiparban az imázskampányok elsősorban az árakra építenek az utóbbi időszakban. Az American Airlines 18 hónaposra tervezi kampányát. A TM Interactive új weboldalt tervezett a társaságnak.
A legtöbb társaság az amerikai légiiparban csődhelyzetben van, az American azonban bővíteni kívánja kínálatát: 70 új járatot indít 2005-ben központjából, a Dalls-Fort Worth Airportról.
(Menedzsment Fórum)
60 millió dollárt fordít imázsára az American Airlines
A TM Advertising 60 millió dolláros kampányt készít az American Airlines számára.