1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A TM Advertising 60 millió dolláros kampányt készít az American Airlines számára.

A légitársaság tíz éve nem készíttetett imázskampányt. A társaság jelmondata - 'Tudjuk, miért kell repülni' - az új televíziós szpotokban az American Airlines csaknem nyolcvan éves repülési tapasztalatára utal. A reklámok elsősorban a cég tevékenységére, eddigi eredményeire összpontosítanak, és ezáltal szándékosan eltérnek a versenytársak stratégiájától. A légiiparban az imázskampányok elsősorban az árakra építenek az utóbbi időszakban. Az American Airlines 18 hónaposra tervezi kampányát. A TM Interactive új weboldalt tervezett a társaságnak.

A legtöbb társaság az amerikai légiiparban csődhelyzetben van, az American azonban bővíteni kívánja kínálatát: 70 új járatot indít 2005-ben központjából, a Dalls-Fort Worth Airportról.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!