A Gazdasági Versenyhivatal versenytanácsa megállapította, hogy a cég nyugdíjpénztári ágazatára vonatkozó tájékoztatási tevékenysége során, illetve tevékenysége költségvonzatai tekintetében olyan téves, illetve hiányos tájékoztatásokat tett közzé, amelyek alkalmasak voltak a fogyasztói döntések tisztességtelen befolyásolására.
A vállalat közlésében azt írja: a kifogásolt kommunikációs anyagokat a társaság a pénztártagokból álló szűk körnek küldte ki, akik folyamatosan tájékozódhattak a nyugdíjpénztárak működéséről, illetve az ezzel kapcsolatos fogalmak jelentéséről. Azt is közlik, hogy a kifogásolt szórólapokat már nem használják, és úgy vélik, hogy anyagaikkal reális képet adtak a pénztár értékéről, a tagok befektetéseinek növekedéséről.
A Bartók János vezérigazgató által jegyzett közleményben felhívják a figyelmet arra, hogy az Aegon Magyarország Önkéntes és Magán-nyugdíjpénztár tagjai számára a határozat nem jár hátrányos következménnyel.