A Yahoo News cikke szerint a növekedés elsősorban a kiemelkedő reklámbevételnek köszönhető. A CBS, MTV és Nickelodeon kábelcsatornákat magában foglaló médiavállalatoknak 3,2 milliárdos adózás előtti nyeresége származott a hirdetésekből. A Viacom bevételének mintegy fele a reklámokból ered, így rendkívül érzékeny a vállalat a marketingpiaci "klíma" változásaira.
A CBS és UPN adók 26 százalékos, a televíziós csatornák összesen 21 százalékos reklám bevétel növekedést értek el. A CBS januári Super Bowl közvetítése nem kis részben járult hozzá a Viacom sikeréhez. Ezzel szemben veszteségesnek bizonyult a médiavállalat videó kölcsönző lánca, a Blockbuster, melynek eladásai 7 százalékkal visszaestek az első negyedévben.
A Viacom forgalma 5,8 milliárd dollárra tehető, és 5-7 százalékos növekedést irányoz elő a teljes évre.
(Menedzsment Fórum)
711 millió dolláros nyereség az MTV tulajdonosánál
Az amerikai televíziós óriásvállalat első negyedéves eredménye elérte a 711 millió dollárt, szemben a tavalyi év hasonló időszakára jellemző 433 millió dolláros nyereséggel.