A BBDO 2003. év elején nyerte el a Zwack Unicum és Unicum Nite kommunikációjának tervezési jogát, több körös, fogyasztói tesztekkel kiegészített tender során. Az év második felében lezajló vezetőségváltást követően a cég 2004. márciusában új ügynökségi tendert írt ki.
A BBDO nyilatkozata szerint: 'A beszélgetések és a rendelkezésre álló információk alapján a BBDO úgy látja, hogy a jelenlegi Unicum tendernek a célja nem egy hosszú távú stratégiai partner körültekintő kiválasztása és a közös márkaépítő munka megalapozása.' Ennek következtében az ügynökség a stratégiai együttműködésbe vetett hitére való hivatkozással nem indul a most kiírt kommunikációs tenderen.
A BBDO visszalép a Zwack Unicum tenderétől
A BBDO Budapest Rt. egyéves együttműködés után úgy döntött, hogy felbontja reklámügynökségi szerződését, és nem indul a Zwack Unicum Rt. által kiírt kommunikációs tenderen.