1p

A német cég több meleg oldalon is hirdeti termékeit az USA-ban. Ez a melegek szerint képmutatás, mivel a cég valójában nem támogatja a másságot.

Tehát az a paradox helyzet áll fenn, hogy a Gaywheels.com online lap azért támadja a cég észak-amerikai részlegét, mert az olyan meleg médiumokban hirdet, mint a köztudottan homoszexuálisoknak szóló The Advocate. Az internetes fórum szerint a cég nem "melegbarát" ezért nincs joga ezen és hasonló oldalakon hirdetnie, hiszen csak a melegek pénztárcája érdekli őket. Joe LaMuraglia a Gaywheels.com-tól elmondta, hogy a melegek szívesebben vásárolják olyan vállalatok termékeit, amelyek köztudottan melegbarátok. Ezért is osztályozták az autógyártókat. A BMW ezen a listán a "nem melegbarát" kategóriában került.

A listán a gyártókat aszerint rangsorolják, hogy mit tesznek meg az egyenlőség érdekében: mennyire támogatják munkahelyükön a melegek beilleszkedését, illetve a különböző szivárványos megmozdulásokat. A BMW a középmezőnyben van, míg a DaimlerChrysler, a Ford Motor Co. és a Toyota Motor Co. mind száz százalékot kapott az osztályzáson. A legrosszabbul szereplő a Nissan volt, 29 százalékkal - írta az AdAge.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!