2p

A német SAP konszern domináló szerepre tör az ügyfélkapcsolatokat segítő szoftverek piacán, és ezért azok cégen belüli forgalmi arányát 20-ról 50 százalékra kívánja növelni.

A német SAP konszern domináló szerepre tör az ügyfélkapcsolatokat segítő szoftverek piacán, és ezért azok cégen belüli forgalmi arányát 20-ról 50 százalékra kívánja növelni.

"2 éven belül olyan nagyok akarunk lenni, mint a négy versenytársunk együttvéve" - nyilatkozta a Financial Times Deutschlandnak Hennig Kegermann, a SAP szóvivője. A cég a tervével fokozott nyomás alá helyezi legnagyobb piaci konkurensét, a Siebel Systemst is.

Utóbbit a SAP-nak tavaly sikerült először minimális mértékben megelőznie a CRM-szoftverek piacán. A cég akkor 440 millió eurós forgalmat produkált ebben a piaci szegmensben, ami teljes szoftverforgalmának a 20 százalékát tette ki. Ahhoz viszont, hogy a kitűzött célját elérje, ezt az arányt 50 százalék fölé kell növelni: "Szeretnénk a CRM-részlegben is olyan erősek lenni, mint amilyenek az egész piacon vagyunk" - mondta ezzel kapcsolatban Kagermann. A CRM-szoftverek iránt jelenleg az USA-ban mutatkozik a legnagyobb kereslet.

A tetemes növekedést a SAP saját erejéből kívánja elérni. A cég a szoftverpiac sok területén már ma is vezetőnek számít, ezért félő, hogy a piacot egyre inkább uraló helyzete miatt a jövőben még problémái lehetnek.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!