Az európai piacon csúfos kudarcot szenvedett Dasani víz az Egyesült Államokban kategóriája legkelendőbb terméke. Minden bizonnyal a forgalom további fellendülését hozhatja, hogy a történelmi, hatodik Tour de France győzelme előtt álló Lance Armstrong fogja 2006-ig népszerűsíteni.
Mint arról az Adweek nevű szaklap beszámolt, nem ez az első alkalom, hogy a kerékpáros és az üdítőital gyártó együttműködik, 2000 óta rendszeresen feltűnik a Coca-Cola reklámjaiban a versenyző. Most egy 30 másodperces reklámban fog szerepelni Armstrong, aki rákbetegségből felgyógyulva volt képes sorozatban egymás után ötször diadalmaskodni a világ legrangosabb kerékpáros versenyén.
A Coke amerikai részlegének illetékesei elragadtatással beszéltek az új szerzeményről, aki a kerékpározás iránti hihetetlen elkötelezettsége folytán honfitársai millióinak példaképévé vált. Ezt az is alátámasztja, hogy az elmúlt évek szponzorációs listáin Lance Armstrong neve rendre a kosárlabda, az amerikai foci, a tenisz és a golf legnagyobb sztárjainak neve között tűnt fel.
A most készülő kampányt az USA-ban tavaly az év ügynökségének választott WPP Grouphoz tartozó Berlin Cameron/Red Cell szervezi. Az Armstronggal kötött ügylet részleteit ugyan nem hozták nyilvánosságra a felek, de a szakemberek valószínűsítik, hogy a nagy nyári sportesemények kapcsán éves szinten a tavalyi 20 millió dollárnál többet költhet a Coca-Cola a víz márka népszerűsítésére.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
A sajtó buktatta meg a Coca-Cola csapvizét
A német és a francia piacon sem jelenik meg a Coca-Cola botrányterméke
Nem fog csapvizet árulni a Coca-Cola
A Coca-Cola csapvizét Lance Armstronggal próbálják eladni
Napjaink legsikeresebb országúti kerékpárosa, Lance Armstrong lesz a Coca-Cola csapvíz alapú termékének, a Dasaninak a reklámembere.