A Chanel, amely alapítója, Gabrielle 'Coco' Chanel révén lett világszerte ismert, szeretné a Coco nevet megvédeni. Mint a divatház illetékesei a BBC online-nak elmondták, a vásárlók könnyen képzelhették a nevek miatt, hogy egyazon vállalat termékeiről van szó.
A bíróság döntése értelmében a perbe fogott bolt nem árusíthat a jövőben hasonló néven parfümöt, ékszert, táskát vagy ruházati terméket. Más termékek esetében ugyanakkor az összecserélhetőség nem áll fenn, vélekedett az illetékes bíró.
A Body Shop kozmetikai cég alapítójának, Anita Roddicknak a lánya által vezetett Coco de Mer nem először került a lapok címlapjára. Samantha Roddick cégének a debütálása is igen botrányosra sikeredett, Saatchi & Saatchi által készített reklámkampányban ugyanis szexuális aktus közbeni nők portréja szerepelt.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
A fiatalok 17 százaléka diktálja a divatot az interneten
A ruha teszi az üzletasszonyt
A nőket veszi célba a német pornómágnás
A Coco névért pereskedik a Chanel
Pert indított a Chanel divatház annak érdekében, hogy egy londoni szexbolt ne használhassa nevében, illetve termékei megnevezése során a Coco nevet. Az említett bolt, a Coco de Mer vezetői cáfolják, hogy jogosulatlan névhasználatról lenne szó.