2p

Pert indított a Chanel divatház annak érdekében, hogy egy londoni szexbolt ne használhassa nevében, illetve termékei megnevezése során a Coco nevet. Az említett bolt, a Coco de Mer vezetői cáfolják, hogy jogosulatlan névhasználatról lenne szó.

A Chanel, amely alapítója, Gabrielle 'Coco' Chanel révén lett világszerte ismert, szeretné a Coco nevet megvédeni. Mint a divatház illetékesei a BBC online-nak elmondták, a vásárlók könnyen képzelhették a nevek miatt, hogy egyazon vállalat termékeiről van szó.

A bíróság döntése értelmében a perbe fogott bolt nem árusíthat a jövőben hasonló néven parfümöt, ékszert, táskát vagy ruházati terméket. Más termékek esetében ugyanakkor az összecserélhetőség nem áll fenn, vélekedett az illetékes bíró.

A Body Shop kozmetikai cég alapítójának, Anita Roddicknak a lánya által vezetett Coco de Mer nem először került a lapok címlapjára. Samantha Roddick cégének a debütálása is igen botrányosra sikeredett, Saatchi & Saatchi által készített reklámkampányban ugyanis szexuális aktus közbeni nők portréja szerepelt.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
A fiatalok 17 százaléka diktálja a divatot az interneten
A ruha teszi az üzletasszonyt
A nőket veszi célba a német pornómágnás

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!