A Deutsche Post számára, amelynek logisztikai szolgáltató vállalata a DHL, nem ismeretlen a Forma-1 világa, hiszen korábban a Jordan csapat szponzoraként találkozhattak már vele a nézők. A Forma-1 - a világ egyik legnagyobb sportversenyeként - erős kommunikációs lehetőségeket kínál a sport területén. Ebben az évben 6 különböző kontinens 16 országában, összesen 18 versenyt szerveznek, amely rekordnak számít. A fentieket figyelembe véve, mint az a DHL vezetői elmondták, a Forma-1 globális partnereként ideális kommunikációs lehetőség kínálkozik arra, hogy a logisztikai szolgáltató növelje ismertségét.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Pozitív meglepetés a német postától
Nem akarják elengedni a DHL-t
Megoldás váratlan helyzetekben
A DHL lett a Forma-1 logisztikai partnere
A DHL-t választották a Forma-1 globális partnerévé a logisztika kategóriában. Az együttműködés részeként a DHL minden egyes versenyhelyszínen olyan logisztikai központot fog felállítani, ahol speciális, 24 órás Expressz szolgáltatást nyújt.