A népszerű amerikai lánytrió, a Destiny's Child kerül a gyorsétterem-lánc új kampányának középpontjába. A McDonald's nem először alkalmaz a fiatalok körében nagy népszerűségnek örvendő sztárokat, hiszen a tavalyi imidzsváltását követő kampányban Justin Timberlake közreműködött, a közelmúltban pedig az Olsen-ikrek adták az arcukat a Happy Meal menühöz.
A lánycsapat megjelenésétől a vállalat illetékesei azt remélik, hogy a gyermekek és az anyák körében is sikerül visszaállítani a McDonald's elmúlt időszakban megtépázott hírnevét. Az étterem illetékesei szerint a csapat tagjaival hitelessé tehetik a McDonald's azon törekvését, hogy vevőiknek egészséges táplálékot biztosítsanak - számolt be a CNN Money.
Destiny's Child egyébként a két éve indult "I'm Lovin' It" szlogen legújabb kampányában a korábbi fiúcsapat-sztár Justin Timberlake helyettese lesz. Noha az énekes reklámszereplésére nem kerül sor, a McDonald's szerint a kapcsolat nem szakad meg teljesen, hiszen az ő "I'm Lovin' It" dalát a jövőben is használják a reklámokban.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Az Olsen nővérekkel kampányol a McDonalds
Hamburgert reklámoz Britney Spears exbarátja
A Destinys Child lesz a McDonalds új arca
A népszerű amerikai lánytrió, a Destinys Child kerül a gyorsétterem-lánc új kampányának középpontjába. A McDonalds nem először alkalmaz a fiatalok körében nagy népszerűségnek örvendő sztárokat, hiszen a tavalyi imidzsváltását követő kampányban Justin Timberlake közreműködött, a közelmúltban pedig az Olsen-ikrek adták az arcukat a Happy Meal menühöz.