Az ötszörös Tour de France-győztes Lance Armstrong gyakorta látható lesz a Dicovery Channelen a jövőben, mivel a csatorna szponzorációs szerződést kötött vele.
Armstrong és csapata, valamint a Discovery Communications közti együttműködés 2005-ben indul. Azon túl, hogy a Discovery logóját fogják viselni a kerékpárversenyzők a futamokon, a csapat neve Discovery Channel Pro Cycling lesz. Armstrong pedig az egyezség szerint közreműködik új szponzorának adásaiban.
A versenyző imázsát az elmúlt évben gondosan megformálták a marketing szakemberek, kihangsúlyozva a bajnok szellemi erejét, és a Subaru reklámjaiban az alábbi szlogennel szerepelt: 'A benső által vezérelve'. Emellett Armstrong a Comcast kábelcsatorna reklámjaiban, továbbá a Nike What If? néven futó kampányában is közreműködött.
(Menedzsment Fórum)
A Discovery Channel lesz Armstrong szponzora
Az ötszörös Tour de France-győztes Lance Armstrong hosszabb ideig látható lesz időnként a Dicovery Channelen a jövőben, mivel a csatorna szponzorációs szerződést kötött vele.