2011 szeptemberében 7 Lidl-ország egyszerre jelent meg a nemzetközi közösségi médiában (Nagy-Britannia, Spanyolország, Írország, Hollandia, Horvátország, Románia és Finnország), melyet csak a németországi Lidl Facebook profiljának megjelenése előzött meg. 2013 áprilisáig lépésről lépésre minden Lild-ország csatlakozott a Facebookhoz önálló rajongói oldallal. A Lidl-nek jelenleg 26 Facebook vállalati profilja és 10,2 millió fős online közössége van, az átlagos népszerűségi index 5,9 százalék. Így a Lidl 2,5 éves nemzetközi Facebook jelenléttel az európai élelmiszerkereskedelmi hálózatok közül az első helyen áll, míg világviszonylatban a második helyet mondhatja magáénak. A Lidl azonban nem csak a rajongók számát tekintve áll a rangsor élén: a tanulmány azt is alátámasztja, hogy a Lidl rendelkezik a legnagyobb aktivitással és továbbra is a legtöbb jelölést igazolja vissza.
"A Facebook az elmúlt 2,5 évben a Lidl vállalati kommunikációjának kiemelt platformjává vált.” – nyilatkozta Andreas Brückner, az MRM Worldwide nevű ügynökség üzletvezetője. "A siker abból a professzionalitásból adódik, amellyel a Lidl a közösségi médiát használta. Ahelyett, hogy a Facebook-on csak reklámoznának, a Lidl ezt a csatornát arra használja, hogy nyíltan és tisztán kommunikáljon a vásárlókkal." A Lidl a klasszikus nyereményjátékok mellett a rajongókat más területen is aktívan bevonja: az online közösséggel együtt új termékeket találtak ki (crowdsourcing) és már adománygyűjtést is szerveztek (crowdfunding). A kínálat kialakításában is kikérik a közösség véleményét. Néhány Lidl országban már előfordult, hogy a rajongók döntése alapján választották ki, melyik árucikk kerüljön fel a polcokra.
"A Lidl nagyon komolyan veszi vásárlói véleményét. Az innovatív tartalmak mellett véleményem szerint ez aktivitásuk sikerének egyik kulcsa.” – vélekedik Andreas Brückner. "Facebook tevékenységeink a jövőben is az innovációt, a vásárlókkal való kapcsolattartást és az átláthatóságot fogják szolgálni."
mfor.hu