Czinege László, a társaság vezérigazgató-helyettese az MTI szerint elmondta, hogy a jelenlegi feltételek alapján az idén a tavalyinál kétszer-háromszor nagyobb forgalmat várnak a Sulinet Expressz programban történő eszközeladásaik révén.
A HP a program fél évvel ezelőtti indulása óta több mint 25 ezer digitális fényképezőgépet, 5 ezer többfunkciós készüléket, 8 ezer 500 lapolvasót, 20 ezer tintasugaras nyomtatót és 5 ezer lézernyomtatót, valamint néhány száz számítógépet értékesített. A HP értékelése szerint a programban a nagy áttörés augusztusban történt, amikor hirtelen felfutott a termékek iránti kereslet.
A társaság eredetileg azt várta, hogy számítógépből ad majd el többet, míg a digitális fényképezőgépek keresletét jóval alábecsülte. A Sulinet Expressz programon belül a digitális fényképezőgépek sikerét mutatja, hogy a HP 2003-ban összesen 45 ezer ilyen készüléket adott el, s ebből 25 ezret a programon belül. A társaság a digitális fényképezőgépek piacán vezető pozíciót tölt be Magyarországon.
Miskei Gábor értékesítési igazgató elmondta: bár a program az eredeti elképzeléstől eltérően alakult, jelentősen dinamizálta a magyar informatikai piac fogyasztóit. Hozzátette: a HP számára sikeres a Sulinet Expressz program, igaz, az idén nagyobb hangsúlyt fektetnek majd a többfunkciós készülékek, a notesz gépek, és a kézi számítógépek eladására.
A HP a Sulinet nyertese
A Sulinet Expressz 2003. évi bruttó 22,6 milliárd forint forgalmából a Hewlett-Packard Magyarország (HP) közel 20 százalékkal részesedett - hangzott el a társaság sajtótájékoztatóján.