2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egy brit médiaügynökség felmérése szerint a televíziónézők a 90 perc alatt a koreai utógyár hirdetését láthatták a leggyakrabban, a Coca-Cola és a T-Mobile reklámjait pedig a legritkábban.

Egy brit médiaügynökség felmérése szerint a televíziónézők az Eb eddigi 90 percei alatt a koreai autógyár hirdetését láthatták a leggyakrabban, a Coca-Cola és a T-Mobile reklámjait pedig a legritkábban.

A londoni Initiative Worldwide médiügynökség és a Margaux Matrix arról készített felmérést, hogy a pályát övező reklámtáblák hirdetései közül melyik volt a legtöbbször látható a tévéközvetítések során, azaz melyik üzenet jutott el a legtöbbször a TV-nézőkhöz mint potenciális fogyasztókhoz. Mint ismert, ezeken a hirdetési felületeken a torna 8 főszponzorának a neve cserélődik állandó rendszerességgel.

Az eddigi statisztikák szerint a képernyőn a Hyundai márkanév 32 százalékkal többször tűnt fel az átlagnál. Az autógyárral ilyen szempontból csupán a Mastercard vetekedhet, amely 23 százalékkal nőtt az átlag felé. A Carlsberg söripari óriás csupán 2 százalékkal volt többet jelen az átlagnál a képernyőn.

Az alulreprezentáltak listáján a legkedvezőbb mutatókkal a McDonald's rendelkezik: a gyorsétteremlánc logóját az átlagnál 1 százalékkal kevesebbszer láthatták a nézőt. A JVC mínusz 7, a Canon mínusz 8 százalékos mutatóval rendelkezik, a legrosszabb eredményt pedig a T-Mobile és a Coca-Cola könyvelhette el.
A mobilszolgáltatónak 12, az üdítőipari óriáskonszernnek pedig 13 százalékkal kevesebbszer sikerült bekerülni a kamerák látómezejébe az átlaghoz képest, adták hírül német marketinges szaklapok.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!